آماده‌باش مدیریت بحران استان

مدیریت بحران استان یزد به دنبال هشدار نارنجی هواشناسی مبنی بر تشدید ناپایداری جوی و فعالیت سامانه بارشی در استان از سوم تا پنجم اردیبهشت ماه، به حالت آماده باش درآمد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، «محمدعلی ملک زاده» مدیر کل بحران استان ضمن اعلام آماده باش این مدیریت با توجه به احتمال خسارت گسترده در بخشهای مختلف استان، از انجام اقدامات ضروری جهت پیشگیری و کاهش خسارات احتمالی در این باره خبر داد.

وی به احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها در اکثر شهرستان‌های استان یزد اشاره و عنوان کرد: منطقه اثر مخاطرات احتمالی در سراسر استان یزد پیش بینی شده است.

وی به همه شهروندان به خصوص ساکنان مناطق ییلاقی و کوهپایه‌ای استان در خصوص جاری شدن روان آب و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و سیلابی شدن مسیل ها هشدار داد و گفت: همشهریان از تردد و توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها اکیداً خودداری کنند.

ملک زاده عنوان کرد: با توجه به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال رخداد صاعقه و بارش تگرگ و نیز گاهی وزش باد خیلی شدید به ویژه در ارتفاعات از مردم می‌خواهیم از فعالیت‌های کوهنوردی به ویژه صعود به قله‌ها پرهیز کنند.

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =