۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار

فرماندار شهرستان ابرکوه گفت: ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در شهرستان ابرکوه وجود دارد که برای تکمیل قریب به ۲هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز و به نقل از یزد رسا، محمدهادی زارع‌زاده با اشاره به تعداد پروژه‌های شهرستان ابرکوه از ابتدای دولت سیزدهم اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون ۸۰ پروژه در شهرستان ابرکوه تعریف شده است که از این تعداد ۲۴ پروژه با اعتبار قریب به ۴۲۰ میلیارد تومان تکمیل شده است که ۲۸۰ میلیارد تومان آن از محل ملی تأمین اعتبار شد.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام قریب به ۲هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز است که عمده این اعتبار از محل استانی و به میزان هزار و ۱۳۹ میلیارد تومان تأمین اعتبار باید بشود و مابقی از سایر محل‌ها تأمین اعتبار باید بشود.

فرماندار شهرستان ابرکوه با اشاره به مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در این شهرستان بیان کرد: تکمیل جاده اسفندآباد به صفاشهر به طول ۲۲ کیلومتر پس از ۱۶ سال، ساختمان ۴ واحدی بیمارستان ابرکوه، بهره‌برداری از دو نیروگاه خورشیدی، ساخت و تکمیل ساختمان خیری نگهداری از معلولین از مهمترین پروژه‌های تکمیل شده در شهرستان ابرکوه است.

وی تصریح کرد: ایستگاه مسافری راه‌آهن با حدود ۴۰ درصد تکمیل، اصلاح شبکه آب روستایی با ۳۰ درصد پیشرفت، فاز سوم بیمارستان ۹۶ تختخوابی با ۶۰ درصد پیشرفت و پروژه مخازن ذخیره آب با ۲۰ درصد تکمیل از جمله مهمترین پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان ابرکوه است.

خبرنگار: فاطمه صادقیان

انتهای خبر/

کد خبر: 1228111

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =