بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان آزاد یزد در واکنش به جنایات در دانشگاه‌های آمریکا

انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد در واکنش به جنایات اخیر استکبار جهانی در دانشگاه‌های آمریکا بیانیه صادر کرد.

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز، پیرامون اتفاقات رخ داده در دانشگاه‌های ایالات متحده آمریکا، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد اقدام به صدور بیانیه نموده است.

بسم الله الرحمن الرحیم
و ما لَکُمْ لا تُقاتِلُونَ فی سَبیلِ اللهِ‌ وَ الْمُسْتَضْعَفینَ مِنَ الرِّجالِ وَ النِّساءِ وَ الْوِلْدانِ الَّذینَ یَقُولُونَ رَبَّنا أَخْرِجْنا مِنْ هذِهِ الْقَرْیَةِ الظَّالِمِ أَهْلُها وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ وَلِیًّا وَ اجْعَلْ لَنا مِنْ لَدُنْکَ نَصیراً (سوره نساء آیه ۷۵)

بار دیگر استکبار جهانی ذات پلید خود را به جهانیان نشان داد تا علاوه بر اقرار بر کذاب بودن خود بر سر آزادی بیان، چهره خشن و بی رحم خود در برابر دانشجویان و فضای علمی دانشگاه‌ها را نشان دهد.

اخیراً درگیری‌های نیروی پلیس ایالات متحده آمریکا با دانشجویان و اساتید به علت تحصن و تجمع در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی در رسانه‌های جهانی بازتاب گسترده‌ای داشته است که به صورت علنی مرگ آزادی بیان در مهد آزادی بیان است.

مسلم و روشن است که استکبار جهانی ذاتی پلید و خشن دارد لکن با این اتفاق اخیر دیگر بهانه‌ای برای پوشاندن این ذات شیطانی وجود ندارد.

سوال اصلی اینجاست که چگونه کشوری که خود را پرچم‌دار گفتگو و گفتمان معرفی می‌کرد اکنون تاب و تحمل تجمع اساتید و دانشجویان را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ندارد و دست به چنین جنایاتی می‌زند.

رژیم اشغالگر قدس، غاصبی ظالم و جنایتکاری بی‌رحم است که با اتکا به حمایت‌های استکبار جهانی، سال‌هاست بر سرزمین فلسطین اشغالگری می‌کند و جنایات هولناکی را علیه مردم مظلوم این سرزمین روا می‌دارد.

ما دانشجویان روشن دل ضمن محکومیت این جنایات اخیر، حمایت و پشتیبانی خود را از دانشجویان مدافع حق علیه ظلم اعلام می نماییم.

امید است بیش از پیش این رژیم خبیث با اعمالش چهره واقعی خود را به جهانیان نشان داده و به زودی شاهد نابودی و فروپاشی استکبار جهانی و رژیم کودک‌کش صهیونیستی باشیم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

خبرنگار: محمد مهدی داوری

انتهای خبر/

کد خبر: 1228612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =