شوراها یکی از نمونه‌های تجلی اراده و مشارکت مردم در نظام حکمرانی کشور است

محسن اسماعیلی مدیر کل امور شوراهای استانداری قزوین نهم اردیبهشت، روز ملی شوراهای شهر و روستا را به اعضای این حوزه تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از قزوین؛ دکتر محسن اسماعیلی مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قزوین به مناسبت نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراهای اسلامی شهر و روستا ضمن تبریک این روز به همه اعضاء محترم شورای اسلامی شهرها و روستاهای استان اظهارداشت: شوراها در صورت کارکرد درست و قانونمند خویش، می‌توانند از مهم‌ترین بازوان توسعه متوازن اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و آبادانی شهرها و روستاهای میهن عزیزمان باشند.

اسماعیلی افزود: شوراها در نظام تصمیم گیری کشور جایگاه قابل توجهی دارند و به عنوان پیشانی مدیریتی در توسعه پایدار شهر و روستا نقش تعیین کننده می‌توانند داشته باشند.

مدیر کل امور شوراها در پایان گفت: بدین‌وسیله فرا رسیدن نهم اردیبهشت ماه روز ملی شوراهای اسلامی را به همه اعضای محترم شوراهای اسلامی شهرهای تابعه استان قزوین صمیمانه تبریک عرض نموده و بسیار امیدوارم با همت عالی مردم و مسئولین روز به روز این نهاد بالنده‌تر و با تجربه‌تر از پیش در جهت ارائه خدمات خالصانه و بی‌منت و تصمیم‌گیری در حوزه وظایف و اختیارات خود گام برداشته و در تعامل و همکاری با مجموعه مدیران دولتی و سایر ارکان نظام بیش از پیش موجبات ارتقای رضایتمندی و کیفیت زندگی شهروندان را فراهم آورد.

خبرنگار: نیلوفر معصومی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =