حمایت دانشگاهیان کرمانشاه از خیزش دانشجویان غربی علیه جنایات رژیم صهیونیست

جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه همچون سایر دانشگاهیان سراسر کشور در حمایت از خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کرمانشاه، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه همگام با سایر جامعه دانشگاهی سراسر کشور در حمایت از مظلومیت مردم غزه و نیز خیزش دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های آمریکا و اروپا در محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، تجمع کردند.

در این تجمع که ظهر دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برپا شد، دانشگاهیان با سر دادن شعارهایی حمایت خود را از خیزش اخیر در دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به رژیم غاصب صهیونیستی اعلام، و برخورد وحشیانه پلیس آمریکا را محکوم کردند.

در این مراسم و اجتماع حمایتی، یکی از اساتید رشته علوم تربیتی این دانشگاه به بیان ابعاد مختلف این جریانات در جهان پرداخت‌.

در ادامه دو تن از دانشجویان با قرائت اشعار حماسی ضمن حمایت از همه دانشجویان آزادی خواه جهان، با سر دادن شعارهایی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و اقدامات همراه با خشونت پلیس آمریکا در برابر این دانشجویان را محکوم نمودند.

در پایان این تجمع، بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به دو زبان انگلیسی و فارسی در حمایت از این خیزش دانشگاهیان آزادی خواه و محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی در غزه و پلیس آمریکا در مواجهه با دانشجویان این کشور، قرائت شد.

خبرنگار: امید فلاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228932

برچسب‌ها

وب گردی

وب گردی

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =