حلالی: نظم تیمی پرسپولیس مثل زمان یحیی گل‌محمدی نیست

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد، نظم تیمی سرخپوشان به مانند زمان یحیی گل‌محمدی نیست و باید کادر فنی تغییراتی در این زمینه اعمال کند.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، اسماعیل حلالی گفت: درباره شرایط پرسپولیس و رقابت میلیمتری این تیم با استقلال برای کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر گفت: شرایط به جایی رسیده است که دو تیم رقابتی نزدیک با یکدیگر دارند و هر تیمی تمرکز لازم را داشته باشد و کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد. در حال حاضر استقلال یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر است چون یک امتیاز بیشتر دارد و سرنوشت قهرمانی دست خودش است. از آنجایی که در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد، پرسپولیس نیز همچنان شانس دارد.

بیشتر بخوانید:

اولین خروجی پرسپولیس در تابستان مشخص شد

وی در ادامه افزود: پرسپولیس جدا از اینکه در هر سه مسابقه باید نتایج خوبی بگیرد، از طرفی باید منتظر لغزش استقلال هم باشد و طبیعتاً کار این تیم نسبت به استقلال برای قهرمان شدن سخت‌تر است. با این حال در فوتبال هیچ چیز مشخص نیست و نباید فراموش کنیم که سال گذشته پرسپولیس چگونه قهرمان شد.

هافبک پیشین تیم فوتبال پرسپولیس همچنین تصریح کرد: پرسپولیس از تساوی استقلال برابر تراکتور استفاده نکرد. این تیم می‌توانست در روز توقف استقلال، سپاهان را در ورزشگاه آزادی شکست بدهد و به صدر جدول برود، آنهم در شرایطی که سپاهان در ۱۰ بازی گذشته‌اش یک یا دو برد به دست آورده بود و شرایط خوبی نداشت.

حلالی در پایان خاطر نشان کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و تنوع تاکتیکی در این تیم دیده می‌شود، ولی نظم تیمی پرسپولیس مثل زمان یحیی گل‌محمدی نیست. من فکر می‌کنم اخطار گرفتن بازیکنان باید مدیریت شود، در ضمن باید در بحث از دست دادن موقعیت‌های گلزنی، کادر فنی تمریناتی در نظر بگیرد، چون اگر پرسپولیس راحت فرصت‌ها را از دست بدهد، ممکن است با مشکل مواجه شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 1230976

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =