پیکر مطهر شهید رئیسی و یارانش به تهران منتقل شد

مردم استان قم بی‌صبرانه منتظر حضور پیکر شهدای خدمت هستند تا برای آخرین بار رئیس جمهور عزیزیشان را ببینند و آخرین وداع را داشته باشند.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز، پس از تشییع باشکوه شهدای خدمت در تبریز و حضور باشکوه مردم آذربایجان، پیکر شهدا پس از تشییع ۴ ساعته به تهران منتقل شد و بعد از وداعی کوتاه با حضور همه وزرا و خانواده‌هایشان، پیکر شهدا برای طواف در حرم حضرت معصومه (س) و تشییع به قم منتقل شد.

بیشتر بخوانید:

تشییع شهیدان خدمت در تبریز آغاز شد / خداحافظی با سید محرومان

ورود پیکر شهدا به قم

پیکر شهدا بعد از ساعت‌ها انتظار وارد قم شد تا مردم اخرین وداع را با پیکر شهیدان خدمت داشته باشند. خیل جمعیت با اینکه تا تشییع رسمی شهدا هنوز ساعاتی باقی مانده است، بسیار گسترده و باشکوه است.

قرار است در بدو ورود به قم به مدرسه فیضیه منتقل و مراسم وداع با حضور طلاب و روحانیون برگزار خواهد شد و در ادامه، پیکر مطهر شهدای خدمت برای طواف به حرم حضرت معصومه(س) منتقل می‌شود.

‌قرار است پیکر شهیدان خدمت پس از طواف در حرم کریمه اهل‌بیت(س)، با حضور مردم ولایتمدار استان قم از بلوار پیامبر اعظم تا مسجد جمکران تشییع شود.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، پیکرهای مطهر شهدای خدمت ‌از ابتدای بلوار پیامبر اعظم(ص) عمود ۱۸ به سمت مسجد مقدس جمکران با حضور پرشور و گسترده مردم مومن، ولایی و همیشه در صحنه شهر کریمه اهل‌بیت(ع) تشییع خواهد شد.

آخرین وداع شهید رئیسی و همراهان در حرم‌

براساس گزارش خبرنگاران تسنیبم از قم، پیکر مطهر شهید رئیسی و همراهان ایشان تا دقایقی دیگر در صحن امام هادی علیه السلام حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور خادمان و مسئولان بدرقه شده و آخرین زیارت شهدا در حرم بانوی کرامت انجام می‌شود.

پیکر مطهر شهید رئیسی و یارانش به تهران منتقل شد

پیکر مطهر شهید رئیسی و همراهان ایشان با بدرقه با شکوه مردم قم به تهران منتقل شدند.

کد خبر: 1231448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 0 + 0 =