تهران- ایسکانیوز: واحد اهل‌قلم موسسه خانه کتاب اطلاعیه شرایط بیمه تکمیلی و استفاده از تسهیلات آن را برای نویسندگان صادر کرد. نویسندگان تا ۱۵ آبان ماه سال جاری برای نام‌نویسی بیمه تکمیلی فرصت دارند.

نویسندگان تا ۱۵ آبان ماه سال جاری برای نام‌نویسی بیمه تکمیلی فرصت دارند.

پدیدآورندگان برای اطلاع از شرایط بیمه تکمیلی و استفاده از تسهیلات آن به نکات زیر توجه کنند:

۱- مهلت نام‌نویسی بیمه تکمیلی از طرف صندوق اعتباری هنر دوباره تمدیدشده است. خواهشمند است در صورت تمایل به استفاده از این بیمه و اطلاع از شرایط آن به نشانی الکترونیکی صندوق اعتباری هنر مراجعه و پس از عضویت در این صندوق، نسبت به نام‌نویسی بیمه تکمیلی اقدام کنند.

۲- متقاضیان لطفاً برای اطلاع از هزینه نام‌نویسی بیمه تکمیلی ۱۳۹۳، تعرفه‌های شرکت بیمه آرمان در سال ۱۳۹۳، مدارک موردنیاز برای تحویل مدارک پزشکی به نشانی الکترونیکی صندوق اعتباری هنر مراجعه کنند.

۳- فهرست مراکز طرف قرارداد با بیمه آرمان در سایت صندوق اعتباری هنر موجود است اما ازآنجاکه همکاری بعضی از مراکز طرف قرارداد با بیمه قطع یا مراکز جدید اضافه‌شده‌اند، برای اطلاع از فهرست نهایی مراکز درمانی، دندانپزشکی، چشم‌پزشکی، فیزیوتراپی و آزمایشگاه‌های طرف قرارداد به سایت بیمه آرمان مراجعه کنند.

۴- بیمه‌شدگان استان تهران برای تحویل مدارک پزشکی می‌توانند به سرکار خانم «منتظری» نماینده بیمه آرمان، مستقر در طبقه همکف صندوق اعتباری هنر در روزهای اداری از ساعت ۹ تا ۱۲ مراجعه کنند.

۵- مشخصات پدیدآورندگانی که تا ۱۵ مهرماه سال ۱۳۹۳ نسبت به نام‌نویسی بیمه تکمیلی اقدام کرده‌اند، به شرکت بیمه آرمان تحویل داده‌شده است. بنابراین، بیمه‌شدگان سایر استان‌ها به نمایندگان بیمه آرمان مستقر در استان محل سکونت خود مراجعه کنند.

۶- در صورت بروز مشکل یا پرسش درباره مدارک پزشکی ساکنان استان تهران با شماره ۴۲۷۱۳۰۰۰ داخلی ۶۰۸ خانم منتظری و سایر استان‌ها داخلی ۱۱۶ آقای ایران‌منش تماس بگیرند.

نویسندگان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر به سایت صندوق اعتباری هنر به نشانی www.honarcredit.ir مراجعه کنند.
کد خبر: 127658

وب گردی

وب گردی