ایسکانیوز : شرکت نینتندو که طی دو سال گذشته با مشکلات مالی  فراوانی دست و پنجه نرم می کرد ، خبر از بازگشت به روزهای خوب خود داد.

این شرکت ژاپنی در نشست مالی خود آمار امیدوار کننده ای را منتشر کرد که بر اساس آنها سود این شرکت طی سه ماه تابستان به 224 میلیون دلار رسیده است. این میزان سود برای نینتندو کاملا امیدوار کننده است زیرا شرکت ژاپنی سال گذشته در همین بازه زمانی خبر از ضرر 74 میلیون دلاری داده بود.

Final


به گزارش نینتندو ،  3/2 میلیون نسخه از بازی «سوپر اسمش براس» تنها برای 3DS به فروش رفته است.  تعداد نسخه های به فروش رفته از «زندگی توموداشی» هم پس از گذشت شش ماه به 1/27 میلیون رسیده. در بخش نرم افزاری Wii U ، نینتندو روی موفقیت «ماریو کارت» مانور می دهد.

فروش سخت افزاری Wii U همچنان نا امید کننده است و این کنسول طی سه ماه اخیر تنها به 600 هزار خانه راه پیدا کرده تا مجموع فروش آن به 7/29 میلیون برسد. این تعداد فروش آنها را در کنار ایکس باکس وان قرار دهد. البته نباید فراموش کرد که Wii U یک سال زودتر ایکس باکس وان عرضه شد. این نشان می دهد که نینتندو در جهبه کنسول های خانگی چندان موفق عمل نکرده است.

اوضاع 3DS بسیار بهتر از برادر بزرگترش است و نینتندو موفق به فروش 2 میلیون نسخه از این محصول طی 6 ماه اخیر شده. به لطف این دو میلیون مجموع فروش 3DS به 45 میلیون نسخه رسیده است.
کد خبر: 129817

وب گردی

وب گردی