تهران-ایسکانیوز: آلبوم «یادی از رهی» با آهنگسازی حسن کیانی نژاد، به خوانندگی عیسی فرزان راد به زودی روانه بازار موسیقی می شود.

عیسی فرزان راد خواننده  سنتی در گفتگو با خبرنگار موسیقی ایسکانیوز با اعلام این خبر گفت: در این آلبوم، کلام همۀ قطعات سرودۀ رهی معیری است و به همین مناسبت، ما تصمیم گرفتیم که نام آلبوم برگرفته از نام این شاعر باشد.

او که متولد 1352 است و سابقۀ شاگردی علی جهاندار را دارد با اشاره به اینکه این آلبوم، اولین تجربۀ رسمی اش در زمینۀ خوانندگی است، گفت: آلبوم «یادی از رهی»، در اواز اصفهان است و  12 قطعه دارد. سه قطعه آوازی و سه تصنیف، بخشِ با کلام این آلبوم را تشکیل می دهد، و شش قطعه بی کلام، نظیرِ پیش در آمد اصفهان، چهارمضراب، دو ضربی، و دو سولوی نی، در بخش بی کلام گنجانده شده است.

فرزان راد دربارۀ ویژگی های خوانندگی این اثر گفت: کسانی که آلبوم را شنیده اند، معتقدند که نقطۀ قوت این آلبوم، بخش آوازی آن است و من در این آلبوم سعی کرده ام شیوه های خودم را در آواز خوانی پی بگیرم.

خواننده آلبوم «یادی از رهی معیری» با اشاره به اینکه تنظیم قطعات این آلبوم توسط علیرضا جواهری انجام شده است دربارۀ نوازندگان این اثر، گفت: هوشنگ فراهانی، حسن کیانی نژاد، وحید رستگاری، علیرضا جواهری، محسن فراهانی نوازندگانی هستند که در این آلبوم هنرنمایی کرده اند.

عیسی فرزان راد در پایان با اشاره به اینکه این آلبوم در مراحل نهایی قرار دارد، گفت: این آلبوم توسط نشر «آوای چکاد» منتشر می شود و امیدواریم پس از ماه محرم و صفر در اختیار علاقمندان موسیقی قرار بگیرد.
کد خبر: 137951

وب گردی

وب گردی