تهران - ایسکانیوز: علی دایی روی خط برنامه نود با صحبت‌های بی‌سابقه علیه گودرزی، وزارت ورزش را مسئول مستقیم برکناری‌اش در زمان سرمربی‌گری پرسپولیس دانست.

علی دایی در ابتدای صحبت‌هایش از مردم عذرخواهی کرد که وقتشان را گرفته است و در مورد وزیر ورزش گفت: وزارت ورزش و شخص آقای وزیر حق دارند شکایت کنند و من از آنان بابت این شکایت تشکر می‌کنم به این دلیل که تا آخر این مسیر را می‌روم و به مردم عزیزم ثابت می‌کنم که حرف‌هایم صحت دارد. از گوشه کنار به من خبر می‌دادند که آقای وزیر خواستار برکناری من شده بود. من نمی‌گویم که کار ایشان خلاف بوده است چون ایشان رییس مجمع است و من این موضوع را عنوان کردم! همین!

مطمئنا وزارت ورزش حق دارد که اگر مشکلی پیش بیاید شکایت کند و مطمئنا کار به صورت قانونی جلو می‌رود و حقانیت یکی از طرفین مشخص خواهد شد. متاسفانه برخی حرکات رسانه‌ای منتسب به وزارت ورزش صورت می‌گیرد که مردم ایران قطعا فریب این رفتارهای رسانه‌ای را نخواهند خورد. ما اسنادی داریم که در روند بررسی دادگاه به ما کمک خواهد کرد. اسناد جدیدی هم به ما رسیده است که دست خیلی از آقایان رو خواهد شد!

امیدوارم آقای گودرزی در دادگاه حاضر شود و در دادگاه قسم بخورد و حرفش را ثابت کند.

فصل پیش، از نمایندگان مجلس تقاضا کردیم که از وزارت ورزش 2 میلیارد تومن قرض بگیرند. اقای دکتر زارع نماینده‌ی مجلس شورای اسلامی هم شاهد هستند که چه کسی راست می‌گوید. اقای دکتر زارع از اقای وزیر چنین تقاضایی را می‌کند ولی آقای گودرزی در جواب دکتر زارع می‌گوید: ما چندین بار از آقای رحیمی خواسته‌ایم که دایی را برکنار کند و تا زمانی که دایی در پرسپولیس باشد، از جانب وزارت ورزش هیچ کمکی نخواهد شد.

علی دایی در خصوص صحبت‌های علی کریمی نیز افزود: باید مسایلی را یادآوری کنم که اتقاقات گذشته در فوتبال ایران را کسی فراموش نمی‌کند. درگیری‌های کریمی در جام جهانی را کسی فراموش نمی‌‌کند. اتفاقات رخ داده در دوران برانکو و ژوزه را مردم به یاد دارند. همچنین در مورد رفاقت علی کریمی از آقای مهریزی بپرسید که در خصوص اخراج کریمی از استیل‌آذین در ماه رمضان چه کسی وساطت‌هایی را انجام داد تا این موضوع ختم به خیر شود.

در آخر درباره‌ی صحبت‌های علی کریمی، دایی اذعان کرد: کبوتر با کبوتر باز با باز، کند همجنس با همجنس پرواز.

دایی در خصوص شکایتش از مایلی‌کهن نیز افزود: ایشان مربی من بوده است اما اگر قرار باشد هرکاری که ایشان می‌خواهد انجام دهد و جلویش گرفته نشود را نمی‌توانم بپذیرم! کانون مربیان هم طوری بیانیه داده است که انگار من مقصر هستم.

من این موضوع را به قانون سپردم تا هر رای که حق است اجرایی شود.

دقایقی بعد از صحبت‌های دایی، سیاسی روی خط آمد و قسم خورد برکناری دایی تصمیم وزیر نبوده است. دایی هم سیاسی را به خوردن قسم دروغ متهم کرد: «من نمی‌دانم درباره کسی که روی آنتن برنامه زنده قسم دروغ می‌خورد چه بگویم. فایل صوتی از آقای سیاسی دارم که خلاف حرف‌های فعلی ایشان را نشان می‌دهد. اگر خواستید فایل را هم در اختیارتان می‌گذارم تا در برنامه هفته آینده پخش کنید. با این فایل خیلی چیزها مشخص خواهد شد.»
کد خبر: 138145

وب گردی

وب گردی