مشهد-ایسکانیوز: کتاب گویای “درسنامه نهج البلاغه” امروز طی مراسمی در کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری رونمایی شد.
کتاب گویای درسنامه نهج البلاغه که در بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری ضبط شده است طی مراسمی با حضور آقای میردشتی معاونت محترم سیاسی اجتماعی فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان رونمایی شد.

download (2)
بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری در یک سال اخیر با برقراری تعامل با دانشگاه‌ها و مراکز علمی آموزشی سبزوار و کشور و مراکز نابینایان کل کشور فعالیت‌های موثر و مفیدی در جهت سوق دادن نابینایان و کم بینایان به کتابخوانی و مطالعه داشته است.
برگزاری کلاس های آموزشی مختلف از جمله مهارت های هفت گانه ICDL ، آموزش خط بریل، کارگاه آشنایی با فناوری های نوین ویژه نابینایان با حضور اساتیدی از امریکا، ضبط کتاب های درسی مورد نیاز دانشجویان نابینا و کم بینا، تعامل با مراکز نابینایان کل کشور و تهیه منابع مورد نیاز این قشر از طریق مبادله کتب بریل با این مراکز بخشی از فعالیت های بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری در یک سال اخیر بوده است.
بخش نابینایان کتابخانه حاج ملاهادی سبزواری از لحاظ سابقه فعالیت دومین و از لحاظ کیفیت و کمیت خدمات اولین کتابخانه ویژه نابینایان در شمال شرق کشور است.

در مراسم رونمایی از کتاب گویای درسنامه نهج البلاغه از دکتر علی صادقی منش و دکتر اعظم قلعه نوعی که به صورت افتخاری با بخش نابینایان همکاری داشته اند قدردانی شد.
کد خبر: 149324

وب گردی

وب گردی