ایسکانیوز : در حال حاضر شرکت‌های بسیاری برای سرویس‌های بهداشتی گجت تهیه می‌کنند و هم‌اکنون کمپانی Green Starts Here محصولی را معرفی کرده که اجازه می‌دهد اهل خانه از میزان مصرفی آب خود در هنگام حمام کردن مطلع شوند.

2.2


این ساخته که ShowerSaver میزان آب مصرفی و مدت‌زمان حضور در حمام را اندازه‌گیری می‌کند. به گفته کوین میرز مدیر شرکت و طراح این وسیله ، اطلاع مردم از میزان مصرفی آب باعث می شود تا آنها بیش از پیش به صرفه‌جویی این مایع حیاتی اهمیت دهند.

گجت مذکور تنها یک تایمر معمولی نیست و میزان مصرفی آب را در درجات مختلف نمایان می کند. بر اساس میزان مصرف این وسیله به سه رنگ سبز ، زرد و قرمز تغییر رنگ می‌دهد. همان‌طور که می‌توان حدس زد ، درجه سبز به معنای مصرف عادی ، زرد به معنای مصرف نسبتاً زیاد و قرمز به معنای مصرف بیش‌ازحد آب است.

ShowerSaver هرگاه که کسی زیر دوش باشد ، آغاز به کار می‌کند و در هنگام بسته شدن شیر ، به‌صورت خودکار خاموش می‌شود. به لطف این سیستم ، میزان باتری قابل‌ملاحظه ای ذخیره می‌شود ؛ مخصوصاً اینکه محصول موردنظر قابل شارژ نیست و از باتری قلمی استفاده می‌کند.

سازندگان این محصول مدعی شدند که دانستن این اطلاعات سبب می‌شود تا کاربران آمریکایی مبلغی مابین 15 تا 50 دلار را سالانه صرفه‌جویی کنند. قیمت ShowerSaver شصت دلار است.
کد خبر: 151422

وب گردی

وب گردی