یک تعمیرگاه خودرو در طبقه همکف یک ساختمان 3 طبقه مسکونی بر اثر نشت بخار بنزین غرق در آتش شد.


به گزارش ایسکانیوز، در ساعت 21:51 دقیقه شب گذشته یک مورد آتش سوزی در در خیابان شهید مدنی به سامانه 125 اعلام شد و بلافاصله گروه امداد و نجات سازمان آتش نشانی خود را به محل حادثه رساندند.


آتش سوزی در یک تعمیرگاه خودرو در همکف یک ساختمان 3 طقه مسکونی رخ داده بود و شدت آتش سوزی طوری بود که شعله های آتش و دود با حجم زیادی از سه دهنه این مغازه به بیرون زبانه می کشید.


آتش نشانان بلافاصله با رعایت نكات ایمنی و قطع جریان برق و گاز، با تمام توان مشغول خاموش کردن آتش شدند و توانستند آتش سوزی را پیش از سرایت آن به واحد های مسکونی در طبقات بالا و همچنین ساختمان های مجاور، مهار و کاملا خاموش کنند.


به هنگام وقوع این حادثه در داخل تعمیرگاه دو دستگاه خودرو سواری برای انجام تعمیر، متوقف بود که هر دو وسیله نقلیه درکام آتش فرورفته و خسارات عمده ای به آنها وارد شد.


گروهی از آتش نشانان در جستجوی طبقات فوقانی بالای این تعمیرگاه و نیزساختمان های مجاور که دود به داخل آنها نفوذ کرده بود، پرداختند که خوشبختانه با توجه به شدت آتش سوزی و نفوذ دود به داخل ساختمان‌ها، هیچ یک از ساکنان واحد مسکونی دچار آسیب و یا دودزدگی نشدند، فقط یك نفر از افراد حاضر در داخل تعمیرگاه که مردی 29 ساله بود، از ناحیه دست دچار سوختگی شد که برای مداوا به امدادگران اورژانس تحویل داده شد.


در بررسی های اولیه نیز مشخص شد که علت آتش سوزی نشت بنزین وریختن آن برروی موتور داغ خودرو و شعله ور شدن ناگهانی و گسترش آن به تمامی فضای این تعمیرگاه بوده است.


تحقیقات بیشتر در خصوص علت اصلی بروز آتش سوزی، نشت بخار بنزین و هم چنین برآورد میزان خسارات وارده از سوی کارشناسان آتش نشانی درحال انجام است.

کد خبر: 16304

وب گردی

وب گردی