ايسكانيوز،فرمانده انتظامي شهرستان گنبدكاووس استان گلستان از دستگيري باند سارقان اينترنتي به مبلغ 60 ميليون ريال در اين شهرستان طي 24 ساعت گذشته خبر داد.
به گزارش خبرنگار حوادث ايسكانيوز، فرمانده انتظامي شهرستان گنبدكاووس گفت:در پي ارجاع يك فقره پرونده از دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان گنبدكاووس به شكوائيه شخصي با هويت معلوم مبني بر اينكه از حساب وي به صورت اينترنتي مبلغ 60 ميليون ريال به صورت غير مجاز برداشت شده، موضوع در دستور كار ماموران پليس فتا اين شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ عسگري افزود:با بكار بردن کارهاي تخصصي و انجام دادن تحقيقات گسترده‌ در فضاي مجازي، سرانجام ماموران پس از اقدامات تخصصي و ويژه توانستند مشخصات واقعي متهم را شناسايي و با هماهنگي مقام قضايي دستگير كنند كه متهم در بازجويي‌هاي اوليه ابتدا موضوع را انكار كه پس از روبرو شدن با مستندات پليسي به بزه ارتكابي اعتراف نمود.
وي تصريح کرد: مشخص گرديد كه شاكي با يكي از همدستانش و با در در داشتن رمز دوم بانكي حساب شاكي و سوء استفاده از اعتماد وي پس از گذشت مدتي و با همكاري دو تن ديگر و گرفتن يك شماره حساب فرد سابقه دار، مبلغ به سرقت رفته را به حساب آن فرد سابقه دار انتقال داده و پس از آن شصت ميليون ريال را بين جهار نفر تقسيم كرده اند.
فرمانده انتظامي شهرستان گنبدكاووس در ادامه بيان کرد: متهمان هدف از اين اقدام خود را كسب منافع مالي اعلام كرده و اظهار كردند تصور اينكه شناسايي شوند را به هيچ عنوان نمي كردند.
سرهنگ عسگري در خاتمه اظهار داشت: متهمان به همراه پرونده تشكيل شده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.
کد خبر: 164104

وب گردی

وب گردی