ایسکانیوز :بعضی شغلها در دنیا وجود دارند که سختیهای خاص خود را دارند. شغلهای عجیب و غریب معمولاً درآمد بالایی هم دارند اما از آنجا که "کار هر کس نیست خرمن کوفتن" کمتر کسی توانایی یا حتی جسارت انجام آن را دارد. داشتن بینی تیز و حساس، توانایی در سوت زدن مداوم همانند نواختن یک ساز موسیقی و جوشکاری در اعماق آب از این قبیل مشاغل عجیب و غریب در دنیاست.

می‌توانید آشپزی کنید؟ آیا از آب لذت می‌برید؟ آیا از محیط‌های تنگ و بسته می‌ترسید؟ اگر شما بتوانید در یک زیردریایی در استرالیا آشپزی کنید حدود سالی 200 هزار دلار درآمد خواهید داشت. البته شما به شش سال تجربه کار در این زمینه نیاز دارید اما فراموش نکنید که درآمد آن عالی است.. ایجاد بازار سیاه یا در صف ایستادن  و سپس جای خود را در ازای پول به شخص دیگری دادن شغلی عجیب به شمار می‌رود همین چند وقت پیش در اخبار شنیدیم فردی به نام ساموئل با ایستادن در صف گوشی آیفون توانست 325 دلار به دست آورد. او 19 ساعت در صف ایستاد و نوبت خود را فروخت. او یکی از کارمندان شرکت AT&T است که به دلیل ایستادن در صف شغل خود را از دست داد شاید باور نکنید اما در کشور ما هم مشاغلی هستند که نیاز به تحصیلات یا تخصص زیادی ندارد امادر آمد آنها گاهی به پای در آمد یک پزشک هم میرسد .

همین چند روز پیش مردی را دیدم که میگفت : درآمد روزانه ام تقریبا 100 هزارتومان است !


مردشاغل در کشتارگاه در حوالی شهر تهران در پاسخ به خبرنگار ایسکانیوز در باره در آمد روزانه اش گفت :من هر روز در محل کار خود حاضر میشوم و روزانه بین 1000تا 1200 مغز را خالی میکنم .


او در ادامه بیان کرد : که شغل ما را خیلی از مردم نمی شناسند و با آن بیگانه هستند .

از او درباره  جریان کارهای روزمره پرسیدیم و اینگونه پاسخ داد :من هر روز صبح به کشتارگاه می روم سر حیوان ذبح شده را بر روی میز میگذارم جمجمه را میشکافم و مغز را در می آورم و تحویل مرحله بعد برای بسته بندی میدهم روزانه حدود 1200 مغز را خالی میکنم و حدود 100 هزار تومان دستمزد روزانه ام است .

او افزود : مغز خالی کنی شغل رسمی و محترمانه است که این روزها متقاضی اشتغال به آن هم در شهر  کم نیست . و خوراک مغز هم غذای مورد پسندی است که نه تنها در ایران بلکه در خارج از کشور هم خواهان زیادی دارند و جزو مواد غذایی است که کشور ما از صادرکننده های آن محسوب میشود .

دیدید! در همین شهری که زندگی میکنیم  چه مشاغل عجیبی هست . حتما شما هم کله پاچه خورده اید ؛ خب همین تمایل شما به خوردن این غذای چرب مسبب استغال زایی برای این افراد است آن هم با در آمد های کلان ....
کد خبر: 164588

وب گردی

وب گردی