تهران- ایسکانیوز: نیما بهنود طراح لباس ایرانی ساکن نیویورک با طراحی های خلاقانه اش محبوبیت زیادی در بین افراد مشهور و بازیگران ایرانی به دست آورده، به تازگی نمایشگاهی از آثار نقاشی اش در شهر نیویورک برگزار کرده که پیمان معادی در آن حضور پیدا کرده است.


10817890_723326661090872_424315141_n


نیما بهنود طراح لباس ایرانی ساکن نیویورک است که طراحی لباس بسیاری از هنرمندان ایرانی از جمله بهرام رادان و پیمان معادی را انجام  می دهد.


به گزارش خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، نیما که همه او را با برند "نیمانی" می‌شناسند در سال‌های گذشته در آمریکا شهرت زیادی به دست آورده و با چهره‌های سرشناس زیادی کار کرده است از بهرام رادان گرفته تا پیمان معادی که تی‌شرت‌های طراحی شده او را به تن می کنند. کریستین رونالدو نیز به تازگی لباس های طراحی شده توسط نیما بهنود را می پوشد.


این طراح لباس خلاق ایرانی به تازگی نمایشگاهی از آثار نقاشی اش در شهر نیویورک برگزار کرده و پیمان معادی با حضورش در این نمایشگاه طرفداری خود را بیشتر از پیش نسبت به برند "نیمانی" نشان داده است.


نیما پسر مسعود بهنود روزنامه‌نگار با سابقه ایرانی است. البته این را هم باید اضافه کرد که نیما دومین ایرانی است که این اندازه به کریس رونالدو نزدیک شده است. مدیر برنامه‌های آیرینا شایک نامزد کریستین رونالدو هم ایرانی است. علی کاووسی‌فر البته غیر از مدیریت برنامه‌های شایک، عکاس حرفه‌ای مدلینگ هم هست و بارها از این زوج عکاسی کرده است.


 
کد خبر: 165169

وب گردی

وب گردی