تهران - ایسکانیوز: اولین تمرین تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی برگزار شد.

ملی‌پوشان ایران که در هتل پروتیا ژوهانسبورگ اقامت دارند، تمرینات خود را در کمپ مجهز این مجموعه پیگیری می‌کنند. تمرین امروز به بازیابی بدنی بازیکنان پس از مسافت طی شده از تهران تا ژوهانسبورگ اختصاص داشت.

در ابتدای تمرین بازیکنان با هدایت کوجالا میکو دویدند و پس از 5 دور دویدن دور زمین، تمرینات ریکاوری خود را در حضور مارکار آقاجانیان و میکو انجام دادند. مهرداد خانبان هم به طور کامل فیلم تمرین ریکاوری بازیکنان را ضبط کرد. دکتر خانلری و دکتر شهاب نیز وضعیت بازیکنان را به دقت زیر نظر داشتند.

خسرو حیدری نیز به دلیل مصدومیتی که از قبل داشت، در ابتدای تمرین و هنگام دویدن بازیکنان، جدا از آن‌ها و زیر نظر دکتر شهاب پیاده روی کرد اما با آغاز تمرینات کششی به سایر بازیکنان اضافه شد. حیدری و نژادمهدی پس از پایان تمرین به استخر رفتند تا مراحل آماده سازی خود را ادامه دهند.

کارلوس کی روش به همراه دن‌گاسپار، اوسیانو و علی کریمی تمرین امروز را زیر نظر داشتند. هوشنگ مقدس سرپرست تیم اعزامی هم در تمرین امروز حاضر بود. بازیکنان پیش از صرف صبحانه یک به یک بر روی وزنه رفتند تا وضعیت بدنی آنها در آغاز اردو مورد سنجش قرار بگیرد. دکتر خانلری و دکتر شهاب پس از کشیدن وزن بازیکنان از آن‌ها سوالهایی درباره وضعیت جسمی و روحی پرسیدند تا وضعیت بازیکنان را زیر ذره‌بین داشته باشند.

نخستین تمرین با توپ تیم ملی در اردوی آفریقای جنوبی امروز ساعت 16 به وقت محلی برگزار می‌شود.

عکس‌های تمرین ملی‌پوشان ایران در اردوی آفریقا (منبع: سایت فدراسیون فوتبال)


27 30 تمرین تیم ملی 2 تمرین تیم ملی 3 تمرین تیم ملی 4 تمرین تیم ملی 5 تمرین تیم ملی تیموریان بیک زاده تیموریان خسرو حیدری رحمان احمدی سردار آزمون تیم ملی صادقی کریمی تیم ملی کریمی تیم ملی2

کد خبر: 166646

وب گردی

وب گردی