تهران- ایسکانیوز: رئیس دانشگاه بیرجند از تحصیل بیش از 7هزار دانشجو در مقاطع مختلف، در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند خبر داد. آصف زارع در نشست خبری در جمع خبرنگاران با اشاره به جایگاه علمی خوب ایران در دنیا گفت: در دانشگاه آزاد اسلامی بیرجند برای سال آینده دو همایش ملی را برگزار خواهیم کرد که یک همایش در حوزه علوم‌انسانی در زمنیه آسیب‌های اجتماعی و دیگری همایش فناوری‌ها و نوآوری‌ها در مجموعه علوم مهندسی توسط دانشگاه آزاد بیرجند برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در بحث حوزه فرهنگی نیز دانشگاه آزاد به عنوان کانون اصلی حوزه فرهنگ در کنار حوزه‌های دیگر فعالیت می‌کند و همایش آسیب‌های اجتماعی که در شهریور ماه آینده برگزار می‌شود نیز در زمینه فرهنگی است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیرجند از آمادگی دانشگاه آزاد بیرجند در زمنیه جذب دانشجوی خارجی خبر داد و افزود: با پیگیری‌هایی که انجام شده زمینه برای تحقق این مهم فراهم شده و در حال حاضر کشور افغانستان کشور هدف است.

رئیس دانشگاه آزاد بیرجند افزود: در زمینه فرهنگی از ظرفیت‌های مختلف دانشجویی و اساتید دانشگاه استفاده می‌کنیم تا بتوانیم فضای مناسبی را برای تعلیم و تربیت و رشد و نمو دانشجویان فراهم کنیم.

 

زارع دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی را مهم‌ترین مبلغان دانشگاه عنوان کرد و افزود: اگر بتوانیم فضای مناسب را برای دانشجویان فراهم کنیم می‌توانیم در آینده مدیرانی موفق برای جامعه و مبلغانی خوب برای دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشیم.

 

وی از تحصیل بیش از 7 هزار دانشجو در دانشگاه آزاد بیرجند خبر داد و تصریح کرد: از این تعدا 3000 نفر در تحصیلات تکمیلی در مقاطع ارشد و دکتری و حدود 2500 دانشجو در مقطع کارشناسی و مابقی در مقطع کاردانی تحصیل می‌کنند.

 

 
کد خبر: 180373

وب گردی

وب گردی