ایسکا نیوز: خانواده سلطنتی بریتانیا ، روز جمعه  اتهامات وارده به شاهزاده "اندرو" را به شدت محکوم کرد. لازم به ذکر است این شاهزاده بریتانیایی متهم به عضویت در گروهی است که اقدام به برده داری جنسی از یک دختر در ایالت فلوریدا کرده اند.

با این که سیاست خانواده سلطنتی بر پایه عدم دخالت در مسائل حقوقی بنا شده است،اما این داستان مهم کاخ باکینگهام را به تکاپو انداخت تا هرگونه ارتباط شاهزاده اندرو با دختری که کمتر از 18 سال سن دارد را تکذیب کند.

براساس اظهارات زنی ناشناس که به پلیس فلوریدا شکایت کرده است، او به صورت مداوم تحت آزار جنسی از سوی تاجری آمریکایی به نام "جفری اپستین" قرار می گرفته است. طبق اظهارات این زن، شاهزاده اندرو که دوستی نزدیکی با این تاجر داشته، این زن را از دوستش به منظور استفاده های جنسی اجاره کرده است.

این زن ادعا کرده  که در طی سال های 1999 تا 2002  و در زمانی که هنوز به سن قانونی نرسیده بود، مجبور به رابطه با شاهزاده شده است.

به گزارش روزنامه گاردین، این زن که نخواست نامش فاش شود، در مصاحبه با این روزنامه اعلام کرد در هنگام وقوع این حوادث،تنها 17 سال داشته است. بر این اساس او براساس قوانین فلوریدا به سن قانونی نرسیده بوده.

 
کد خبر: 182043

وب گردی

وب گردی