ایسکانیوز: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات از رفع تصرف 3 هزار متر مربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز مرکزی در بخش رودبار قصران که توسط متخلفان تصرف گردیده بود خبر داد.
بیژن مقیمی با اعلام این خبر گفت: پس از مدتها پیگیریهای حقوقی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات ، حکم رفع تصرف اراضی ملی در منطقه حفاظت شده البرز مرکزی از مراجع قضایی اخذ شد.

وی افزود: صبح امروز با حکم قضایی یک قطعه از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز مرکزی واقع در بخش رودبار قصران با مساحت 3 هزار متر مربع توسط یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شمیرانات رفع تصرف شد.

مقیمی با بیان اینکه این رفع تصرف با حضور دادستان شهرستان، بخشدار رودبار قصران، یگان حفاظت امور اراضی شمیرانات و نیروهای انتظامی انجام شد، تصریح کرد: خوشبختانه امروز پس از سالها دست متصرفان از این اراضی ملی کوتاه شد و حقوق مردم به بیت المال بازگشت.

به گزارش سایت اطلاع رسانی محیط زیست استان تهران،وی در پایان ضمن قدردانی از دستگاه قضایی و مسئولان محلی خاطرنشان کرد: پیگیری پرونده رفع تصرف سایر اراضی این منطقه با توجه به حساسیت منطقه به جهت زیستگاههای حیات وحش و همچنین اکوسیستم خاص طبیعی در اولویت کاری این اداره قرار دارد که قطعا پس از حصول نتیجه، با متخلفان برخورد قانونی خواهد.
کد خبر: 187808

وب گردی

وب گردی