تهران-ایسکانیوز: حجت الاسلام والمسلمین اشرفی اصفهانی در حاشیه جلسه هیات امنای استان کرمانشاه با تأکید بر انتخاب به حق دکتر میرزاده برای ریاست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دکتر میرزاده به معنی خاص کلمه جانشین به حقی برای دکتر جاسبی بود و در این مدت کارها و اقدامات بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام داده است و من دکتر میرزاده را از سالهای ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی و در دوران جنگ تحمیلی و سازندگی می شناسم.

عضو محترم هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن تأکید بر ارتباط و تعامل حوزه و دانشگاه یبان کرد: این موضوع نباید تنها به صورت شعار باشد و در عمل باید در این مسیر گام برداریم زیرا این دو، بال سعادت و تعالی اخلاق و آموزه های دینی و اسلامی در جامعه است و اگر این دو در کنار هم قرار گیرند هیچ نگرانی در جامعه ایجاد نخواهد شد. اگر در کنار علم و توسعه علمی، تهذیب اخلاقی نیز مد نظر قرار گیرد به طور حتم بخش زیادی از مشکلات و ناهنجاری های موجود در جامعه حل خواهد شد.


نمابنده سابق مجلس در خصوص فعالیت های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بیان داشت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان فعالیت های فرهنگی قابل توجهی را در تمامی این سالها داشته است که این فعالیتها به حق در طول یک سال گذشته هم از نظر کیفی و هم از نظر کمی رشد و توسعه قابل توجهی به خود گرفته است.


حجت الاسلام اشرفی اصفهانی در ادامه با اشاره به تهاجم فرهنگی کشورهای غربی گفت: متاسفانه فعالیت های فرهنگی کشورهای غربی در این سالها نیز رشد زیادی داشته است و این کشورها اخلاق و آموزه های دینی و اسلامی جوانان کشور به ویژه دانشجویان را هدف قرار دادند که این لزوم آمادگی و انجام اقدامات مناسب فرهنگی را ضروری کرده است.


عضو محترم هیات امنای دانشگاه های آزاد اسلامی استان کرمانشاه با تأکید بر نقش دانشگاه در تربیت فرهنگی جامعه گفت: در وضعیت کنونی، دانشگاه ها به عنوان متولیان علم و فرهنگ جامعه وظیفه سنگینی در این زمینه دارند که دانشگاه آزاد اسلامی نیز از این قائده مستثنی نیست و باید در این راستا تلاش مضاعفی داشته باشد.


فرزند آیت الله اشرفی اصفهانی در پایان اظهار داشت: رویکرد فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در تمامی این سالها مطلوب و مورد تایید بوده است و این رویکرد در طول یک سال گذشته و با مدیریت دکتر میرزاده و معاونان ایشان در مسیر تعالی گام برداشته است که به زودی آثار آن را در تمامی واحدهای دانشگاهی و در میان دانشجویان، کارکنان و اساتید مشاهده خواهیم کرد.

کد خبر: 188607

وب گردی

وب گردی