تهران _ ایسکانیوز: به گفته رییس کل دادگستری استان اصفهان تاثیرات ملاقات مردمی با روسای دادگستری در این استان در رسیدگی به پرونده های قضایی تاثیرات مثبتی را به همراه خواهد داشت.

احمد خسروی وفا در گفت و گو با خبرنگار حقوقی قضایی ایسکانیوز اعلام کرد: هدف از رسیدگی مستقیم مسوولان قضایی در رسیدگی به پرونده های مراجعان، نتیجه مثبتی خواهد داشت.

خسروی وفا خاطر نشان کرد: با انجام ملاقات‌های مردمی، رئیس دادگستری نسبت به آمار پرونده و بیشترین تعداد مراجعانی که داشته واقف شده و موضوع پرونده‌ها را مورد بررسی قرار داده و تقاضای آن‌ها را در صورت قانونی بودن به انجام می‌رساند.

وی با اشاره به تقاضاهای مراجعان در ملاقات مردمی با رئیس دادگستری، اضافه کرد: برخی از مراجعان تقاضا دارند جریمه نقدی جایگزین مجازات حبس شود و برخی نیز خواهان آزادی مشروط شده و بعضی از آن‌ها نیز تقاضای عفو و رسیدگی به پرونده در کمیسیون عفو و بخشش را دارند.
خسروی وفا در پایان گفت: انتظار مردم از دستگاه قضایی این است که مسئول دادگستری هر استان در دسترس مراجعه مردم باشد و مردم بتوانند حرف‌های خود را به صورت مستقیم و رو در رو به آنان بازگو کنند.
کد خبر: 189537

وب گردی

وب گردی