تهران-ایسکانیوز: "یک فیلم یک سلام" امروز در پردیس سینمایی ملت با اجرای احسان کرمی  و با نمایش تیزر فیلم "ارغوان" و رونمایی از پوستر آن و گفتگو با برخی از عوامل فیلم برگزار شد.مهتاب کرامتی، مهدی احمدی، امید بنکدار و کیوان علی محمد مهمانان افتتاحیه طرح "یک فیلم یک سلام " بودند.


ارغوانd6


به گزارش خبرنگار سینمایی ایسکانیوز، امید بنکدار در پاسخ به سوال احسان کرمی با این عنوان که باز هم در این فیلم به سراغ فرم رفته اید گفت: می توانم بگویم در این فیلم ما باز هم فرم وجود دارد اما بیشتر فرم در قصه وجود دارد چون قصه بسیار خوب و جذاب است و ما فقط سعی کردیم قصه را همانطور که هست به تصویر بکشیم.


احسان کرمی سپس از کیوان علی محمد پرسید با توجه به اینکه ایده فیلم از یک داستان کوتاه آمده چقدر توانستید از این ایده کمک بگیرید برای نوشتن فیلمنامه؟کیوان علی محمد در پاسخ به این سوال گفت: قصه کوتاهی که نوشته شده بود در یک شب اتفاق می افتاد. ما بعد از خواندن آن تصمیم گرفتیم در یک تجربه 3 نفره با نویسنده داستان کوتاه، فیلم نامه را بنویسیم. "ارغوان" ادامه منطقی مسیر فیلمسازی ما است. اینکه خوب است یا بد برای ما مسئله نیست. تجربه لذت بخشی بود که امیدوارم برای مخاطب هم همین گونه باشد.


ارغوان1

مهدی احمدی در پاسخ به سوال احسان کرمی با این عنوان که؛ در فیلم از نقاشی های شما استفاده شده، آیا دوست داشتید که از آثار شما در این فیلم استفاده شود گفت: برای یک نقاش مهم است که کارش دیده شود البته نه در هر فیلمی.امید و کیوان در کارهای قبلی شان نیز از نقاشی های من استفاده کردند.


امید بنکدار در پاسخ به سوال مجری برنامه درباره اینکه آیا در این فیلم به دنبال مخاطب خاص بوده اید و یا اینکه از آن فاصله گرفته اید، گفت: ما در هنگام نوشتن طرح به این شکل تفکیک شده به فیلم نگاه نمی کنیم و با این نگاه بدنبال فیلم نامه نمی رویم این فیلم نامه قصه محور است و تلاش کردیم که با فیلم های پیشینمان متفاوت باشد.


ارغوان2

سپس کیوان علی محمد  از علی اکبر حیدری نویسنده  تشکر کرد و گفت: "ارغوان" مدیون علی اکبر حیدری است ما در این فیلم تلاش کردیم فیلمی با استانداردهای جهانی بسازیم که در آن اصلا عقده های حقارت دیده نشود و سرشار از خلاقیت و موسیقی خلاقانه باشد.


سپس در پایان جلسه معرفی فیلم، مهتاب کرامتی شعار تبلیغاتی فیلم را که یک مصرع  شعر است را خواند."دیدی ای دل که غم عشق دگر بار چه کرد"


در پایان برنامه مهدی احمدی از پوستر فیلم رونمایی کرد.

کد خبر: 191870

وب گردی

وب گردی