تهران -ایسکا نیوز: پدر سهیلا جورکش از قربانیان اسیدپاشی اخیر اصفهان در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در مورد آخرین وضعیت او گفت: بعد از یک ماه معطلی لباس مخصوص سوختگی را دریافت کردیم و فعلا زخم های ناشی از سوختگی ها بسته شده است و برای شروع عمل های جراحی زیبایی باید یک مدت زمان دیگر هم بگذرد.
او در مورد وضعیت چشم های او نیز گفت: چشم چپ را در ایران می توانند عمل کنند تا حدی بینایی اش برگردد اما چشم راستش کار بیشتری می خواهد و با تحقیقاتی که من کردم هرچند که پزشک نیستم اما متوجه شدم باید اعزام به خارج شود وگرنه بینایی این چشم را هم از دست می دهد.
پدرسهیلا جورکش در مورد روحیه سهیلا گفت: ما همه اش تلاش می کنیم به او امید دهیم . گاه داستان سرایی کنیم گاه دروغ بگویم تا بتواند به درمان هایش ادامه دهد. درد حال حاضر گاهی اوقات مرخصی های کوتاه یک روزه از بیمارستان می گیریم تا او را به خارج از تهران ببریم و حال و هوایش تغییر کند.
جورکش گفت به تازگی وزیر بهداشت با سهیلا تماس گرفته است و گفته به زودی از او عیادت می کند.
سخنان جورکش در حالی است که چهارشنبه گذشته وزیر کشور در مورد پرونده اسیدپاشی اسفهان اعلام کرد هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم هرچند هر هفته در معاونت امنیتی استانداری اصفهان جلساتی برای پیگیری این حادثه برگزار می شود.
کد خبر: 192722

وب گردی

وب گردی