تهران - ایسکانیوز: از صبح یکشنبه فضای ورزش ایران تحت تاثیر خبری قرار گرفت که سایت وزارت ورزش منتشر کرد؛ خبر بازداشت یکی از مسئولان این وزارتخانه. آنها قرار شد تا ساعاتی بعد اخبار تکمیلی در این باره را منتشر کنند.

در همین ارتباط، دقایقی بعد، رضا حسنی مدیرکل حراست وزارت ورزش در گفتگو با سایت وزارتخانه اعلام کرد یکی از مسئولان این وزارتخانه بازداشت شده و البته دو نفری که بیرون از وزارتخانه با او در ارتباط بودند نیز بازداشت شده‌اند. او اعلام کرد فعلا نمی تواند جزئیات بیشتری در این باره اعلام کند اما ایجاد رانت از دلایلی بوده که متهم به مراجع قضایی معرفی شده تا بازداشت شود.

اما این فرد کیست؟ از زمان انتشار این خبر گمانه زنی‌های زیادی در این باره شده است.

گفته می‌شود یکی از افراد بازداشت شده، از مسئولان حقوقی وزارت ورزش است و دفترش نیز پلمپ شده است. او یکی از مدیران شرکت‌های عمرانی وزارت ورزش نیز بوده است اما تا زمان تفهیم اتهام و برگزاری دادگاه، نام او منتشر نخواهد شد.

این درحالی است که دو نفر دیگر مستقیم در ورزش حضور ندارند ولی ارتباط ایجاد شده طی این سال‌ها و نقشی که در فساد مورد نظر داشته‌اند موجب شده است در فهرست دستگیرشدگان قرار بگیرند. این دو نفر در یکی از نهادهای مرتبط با ورزش هستند.
کد خبر: 195048

وب گردی

وب گردی