تهران-ایسکانیوز: علاقه مندان برای دریافت آخرین اخبار پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی می توانند با ارسال عدد 2 به شماره 30001337، گزیده اخبار منتشر شده را به صورت روزانه از طریق شبکه وایبر دریافت کنند




سامانه پیامکی پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، امکان دریافت اخبار خود را برای کاربران وایبر فراهم کرد.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی، علاقه مندان دریافت آخرین اخبار رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام می توانند با ارسال عدد 2 به شماره 30001337، گزیده اخبار منتشر شده را به صورت روزانه از طریق شبکه وایبر دریافت کنند.


پیش از این پایگاه اطلاع رسانی آیت الله هاشمی رفسنجانی از فروش ویژه «هشت کتاب هاشمی» در فروشگاه اینترنتی ir .هاشمی رفسنجانی خبر داده بود.


علاقه مندان در سراسر کشور می توانند این هشت کتاب را فقط با پرداخت 44 هزار و دویست تومان (با ذکر عنوان "خرید هشت کتاب") از طریق درگاه اینترنتی hashemirafsanjani.ir/shop و یا تماس با شماره تلفن 22821139 خریداری و به صورت پستی در منزل یا محل کار (بدون پرداخت هزینه ارسال) دریافت کنند.

این هشت کتاب بسته ای کامل از ناگفته های پایان جنگ تحمیلی، مسائل انتخابات 84، سفرنامه های سفر به عربستان و عراق، ناگفته های انتخاباتهای 88 و 92 را به همراه حاشیه نگارهای دیدارهای رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سالهای 91-92 را شامل می شود.

عناوین این هشت کتاب عبارتند از: درخشش زیر تیغ تخریب، هاشمی در سال 88، گزارش یک جشن(ویژه نامه انتخابات 92)، صراحت نامه، آخوند متفاوت(ویژه نامه هشتاد سالگی آیت الله هاشمی)، از صفا تا فدک، هاشمی در حیاط خلوت سردار قادسیه و از آغاز دفاع تا پایان صدام(ویژه نامه هفته دفاع مقدس سال 93) است.

علاقه مندان برای خرید پیامکی هم می توانند عبارت "هشت کتاب" را به شماره30001337 ارسال کنند.
کد خبر: 195999

وب گردی

وب گردی