تهران ـ ایسکانیوز: ایرج کیارستمی قهرمان بوکس کشور و دارنده مدال نقره المپیک آسیایی، 10 روز است که در بیمارستان شهدای تجریش در تهران در وضعیت کما به سر می برد.

تورج کیارستمی برادر این قهرمان پیشکسوت در مصاحبه با خبرنگار ایسکانیوز اعلام کرد: ایرج به دلیل فشار خون بالا 10 روز پیش دچار مشکل حاد مغزی شد و به کما می رفت. بعد از انتقال او به بیمارستان شهدا ابتدا او را در بخش اورژانس بستری کردند، در حالیکه باید بالافاصله به آی سی یو منتقل می شد. اما متاسفانه 3 روز اول در اورژانس ماند و پس از دوندگی های فراوان بالاخره به بخش مراقبت های ویژه منتقل شد.

کیارستمی ادامه داد: در این مدت آقای کیومرث هاشمی رئیس کمیته المپیک و آیت الله ناطق نوری از ایرج دیدن کرده اند. و با توجه به سفارشات موکد هنوز هیچ اقدام پزشکی جدی ای برای بهبود وضعیت جسمانی برادرم اتفاق نیافتاده است. با وجود اینکه پزشکان توانمندی چون دکتر زالی و دکتر شیروانی از پزشکان این بیمارستان هستند اما هنوز هیچ کدامشان برادرم را ویزیت نکرده اند.

تورج کیارستمی در حالیکه به سختی حرف می زد و به شدت نگران اوضاع جسمی برادرش بود اعلام کرد: ما حال کسی را داریم که دارد غرق می شود و برای نجات، دست به هر سویی دراز می کند. من نه برای برادرم که برای یک قهرمان ملی نگرانم و از همه می خواهم برایش دعا کنند.

او در پایان این نکته را اضافه کرد: صبح امروز برادرم پلک چشمش را باز کرد و این برای ما خبر بسیار خوشی است. اما با همه این ها می خواهم یک پزشک متخصص برادرم را ببیند. کسی مثل پرفسور سمیعی یا دکتر زالی یا یکی از این همه پزشک خوبی که در ایران داریم.
کد خبر: 197597

وب گردی

وب گردی