ایسکانیوز: جانشین رییس پلیس تهران بزرگ ضمن اشاره به اقدامات و عملکرد پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، طی مدت 9 ماه ابتدایی سال 93 به افزایش میزان دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر در شهر تهران اشاره کرد و گفت:"طی بررسی های انجام شده در این مدت میزان دستگیری سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر با افزایش روبرو بوده است.

سردار قادر کریمی، تشریح کرد:"در 9 ماه ابتدایی سال 93 طی عملیات های انجام شده از سوی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، 12 هزار و 546 کیلوگرم انواع مواد مخدر و روانگردان کشف شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل، 10 درصد افزایش داشته است.

کریمی افزود:"در این مدت همچنین 38 هزار و 406 خرده فروش مواد مخدر دستگیر شده اند که این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد افزایش داشته است و این در حالی است که از میان 34 هزار و 252 فرد دستگیر شده تحت عنوان قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر که به دادسراها معرفی شده اند، 8215 نفر معادل 24 درصد به زندان معرفی شده اند.

جانشین پلیس پایتخت تصریح کرد:" از ابتدای سال 93 تا کنون 4158 معتاد ولگرد و پرخطر از سطح معابر جمع آوری و تحویل مراکز درمانی شده اند.

این مقام انتظامی همچنین اظهار داشت:"طی مدت 9 ماهه امسال 240 مرحله طرح دستگیری خرده فروشان مواد مخدر و روانگردان در سطح شهر تهران به اجرا درآمده است که از این میان 9157 نفر دستگیر و از آنها 638 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده و در همین راستا 15 قبضه سلاح نیز از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

وی با اشاره به انهدام 60 باند قاچاق مواد مخدر و روانگردان طی عملیات های انجام شده در طول این مدت، گفت:" در این عملیات ها کشفیات تریاک 2 درصد، کشفیات حشیش 62 درصد، کشفیات کراک 88 درصد و کشفیات مرفین 16 درصد افزایش و کشفیات شیشه، هرویین و سایر مواد مخدر به ترتیب 62، 5 و 33 درصد کاهش داشته است.

براساس گزارش سایت پلیس، جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پایان به تلاش های شبانه روزی ماموران مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، اشاره کرد و گفت:"کارکنان پلیس پایتخت به صورت شبانه روزی و با تمام تلاش خود سعی در برقراری نظم و امنیت شهروندان و جامعه را دارند و در این راه از فدا کردن جان خود دریغ ندارند.

انتهای پیام
کد خبر: 198614

وب گردی

وب گردی