تهران –ایسکانیوز:معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست گفت :موضوع فناوری‌های محیط‌ زیست در کشور بسیار نوپا است و نیازمند حمایت و همکاری بخش‌های مختلف علمی واجرایی است.

او با اشاره به راه اندازی خوشه محیط زیست در دانشگاه شهید بهشتی افزود: از شرکت های صاحب ایده های محیط زیستی  واز راه اندازی خوشه محیط زیست در مرکز رشد واحدهای فناوری و کارآفرینی دانشگاه شهید بهشتی با همکاری این سازمان حمایت می شود.

او با اعلام فراخوان دانشگاه شهید بهشتی برای استقرار شرکت‌های صاحب ایده‌های محیط‌زیستی در مرکز رشد واحدهای فناوری و کارآفرینی این دانشگاه تصریح کرد: از کلیه شرکت‌‌ها و افرادی که ایده‌های محیط‌زیستی دارند درخواست می‌شود تا با مراجعه به آدرس اینترنتی www.sub.ac.ir/rsbuو مطالعه اطلاعات به بخش جذب و پذیرش نسبت به ثبت نام در آن مرکز اقدام کنند.

وی با بیان اینکه موضوع فناوری‌های محیط‌زیست در کشور بسیار نوپا است و نیازمند حمایت و همکاری بخش‌های مختلف علمی و اجرایی است، اظهار داشت: مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی استقبال و همکاری صمیمانه خود را نسبت به استقرار خوشه محیط ‌زیست در آن مرکز با همکاری  سازمان حفاظت محیط‌زیست اعلام کرده است.

مظاهری خاطر نشان کرد: با موافقت‌های صورت گرفته بین سازمان حفاظت محیط‌زیست و مرکز رشد دانشگاه شهید بهشتی پاسخ پذیرش یا عدم پذیرش ایده‌ها در اسرع وقت صورت می‌پذیرد.
کد خبر: 202963

وب گردی

وب گردی