تهران- ایسکانیوز:مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان تهران از ارائه خدمات درمانی رایگان به بیمه شدگان خدمات درمانی در 11 بیمارستان، 2 دی کلینیک و 25 مرکز درمانی سرپایی تابعه اداره کل استان تهران خبر داد وگفت: در دهه فجرامسال ساختمان جدید بیمارستان تأمین اجتماعی آیت اله کاشانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی ایسکانیوزمحمدتقی خسروانی مقدم اظهار داشت: در سال 92 بیش از یک صد هزار بیمار در بیمارستان های تابعه اداره کل تأمین اجتماعی استان تهران بستری شده اند که این رقم در مقایسه با سال گذشته رشد 3 درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: در سال 92 ضریب اشغال تخت در مراکز ملکی تأمین اجتماعی استان تهران 70 درصد بوده که این رقم در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل از آن رشد 10 درصدی را نشان می دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در 11 بیمارستان، 2 دی کلینیک و 25 مرکز درمانی سرپایی تابعه اداره کل استان تهران به بیمه شدگان خدمات درمانی رایگان ارایه می شود تصریح کرد:این اداره کل با یک هزارو 800 تخت بستری فعال، 78 تخت CCU، 67 تخت ICU و 16 تخت NICU به بیماران خدمات درمانی بستری ارایه می کند.

خسروانی تاکید کرد: ساختمان جدید بیمارستان تأمین اجتماعی آیت اله کاشانی نیزدر دهه فجر امسال افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که این مرکز در زمینی به مساحت 900 متر مربع و با زیر بنای حدود 8 هزارو 271 متر مربع در 7 طبقه احداث شده است.

خسروانی مقدم افزود: ساختمان جدید بیمارستان تأمین اجتماعی آیت اله کاشانی با اعتباری بالغ بر 118 میلیارد ریال و در مدت 22 ماه احداث و تجهیز شده است.

وی اظهار داشت: تلاش ما این است تا در بیمارستان جدید آیت اله کاشانی خدمات با کیفیت بالاتری به بیمه شدگان تأمین اجتماعی و مراجعان به این مرکز درمانی ارایه شود.

 
کد خبر: 206391

وب گردی

وب گردی