تهران-ایسکانیوز: عضو شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی اصفهان گفت: هم اکنون شهرک های صنعتی استان با حدود 30 درصد توان پتانسیل خود مشغول فعالیت است که این امر برای بهبودی لازم نیازمند چاره اندیشی از سوی دولت تدبیر و امید است

سعید صفوی در گفتگو با ایسکانیوز درباره سیزدهمین سفر رئیس جمهوری به اصفهان اظهار داشت: بسیار خوشحالیم از اینکه یکی از پیشکسوتان انقلابی در مبارزه با رژیم ستمشاهی در ایام دهه فجر پا به شهری می گذارد که پیشتاز صحنه های انقلاب و دفاع مقدس بوده است.

وی به کم کاری ها و ظلم هایی که در سال های اخیر به استان اصفهان وارد شده اشاره و تصریح کرد: مشکلات فراوانی در حال حاضر متوجه این استان است که مهمترین مشکل زیست محیطی است و حیات مردم  را در اثر خشک شدن زاینده رود به خطر انداخته است.

صفوی با بیان اینکه اقدامات و تلاش های دولت از سوی مردم اصفهان رصد می شود، گفت: انتظار این بود که پس از روی کارآمدن دولت یازدهم و وزیدن نسیم اعتدال مدیرانی که پیام 24 خرداد را درک کردند بر مسند امور واقع شوند اما هم اکنون برخی عوامل دولت سابق حضور دارند که این حضور بازتاب مناسبی نداشته اما با اینحال حمایت خود را از تیم تدبیر و امید ادامه می دهیم و امیداریم حضور دولت دراستان بتواند به رفع مشکلات استان کمک کند.

وی به برخی مطالبات مردم استان اصفهان اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم فضای فرهنگی استان در چارچوب شعارهای دولت تدبیر و امید تغییرات جدی کند و این امر نیازمند مدیریت صحیح افراد توانمند در دستگاههای متولی است.

عضو شورای مرکزی سازمان عدالت و آزادی به خسارات وارده در بخش صنایع استان گفت: امیدواریم دولت یازدهم خسارات وارد شده به صنعت استان که میراث دولت سابق بوده را حل و فصل کند و مسیر بازگشت افرادی را که در سال های گذشته بیکار شده اند را هموار سازد.

وی گفت: هم اکنون شهرک های صنعتی استان با حدود 30 درصد توان پتانسیل خود مشغول فعالیت است که این امر برای بهبودی لازم نیازمند چاره اندیشی از سوی دولت تدبیر و امید است.
کد خبر: 209492

وب گردی

وب گردی