تهران-ایسکانیوز: انقلاب اسلامی به مردم ایران، عزت و خودباوری داد تا به بیگانگان تکیه نکنند.

محمد نبی رودکی، نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با ایسکانیوز مبنی بر دستاوردهای انقلاب اسلامی در این 36 سال گفت: انقلاب اسلامی باعث تجدید حیات اسلام و مذهب تشیع شد که یکی از بزرگترین دستاوردهای انقلاب اسلامی اقتدار و عزتی که ملت ایران بدست آورده است و از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی این است که امروز روی پای خودمان بایستیم آن هم در مقابل کسانی که با مذهب و ایدوئولوژی جمهوری اسلامی ایران مخالف هستند.

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی پیروزی هایی است که جوانان حزب الله در لبنان، فلسطین و دیگر ملل مانند مصر، یمن، بحرین است که انقلاب اسلامی توانسته بیداری اسلامی را به این ملل صادر و منتقل کند.

وی تأکید کرد: یک روزی چند هزار آمریکایی در ایران در بخش های صنعت دفاعی و نظامی حضور داشتند و بدون آنها نمی توانستیم کاری انجام دهیم. اما انقلاب اسلامی باعث شد که در این بخش ها خود اتکا شویم و دیگر به نیروهای بیگانه در کشورمان نیازی نداشته باشیم.

وی گفت: دانشمندان ایرانی توانستند چندین ماهواره به فضا ارسال کنند و به استقلال برسیم تا در بخش دفاعی و نظامی دیگر به بیگانگان هیچ احتیاجی نداشته باشیم در حالی که پیش از انقلاب اسلامی در همین حوزه ها وابسته بودیم.

 
کد خبر: 210039

وب گردی

وب گردی