ایسکانیوز: طی چند سال اخیر، کمپانی تازه‌نفس پبل جزو معدود شرکت‌های موفق در میان کمپانی‌های تولیدکننده انحصاری ساعت هوشمند بوده است. موفقیت پبل مدیون عناصر داخلی و خارجی بسیاری است؛ اما با این حال اگر بخواهیم از یک یا دو عامل منحصر به فرد نام ببریم، قطعا در ابتدا به طراحی نوآورانه و هم‌چنین سیاست‌گذاری مناسب خواهیم رسید.

روز گذشته آقای اریک میگیکوسکی، مدیریت شرکت پبل طی بیانیه‌ای رسمی، خبر از فروش یک میلیون واحدی ساعت‌های پبل تا پیش از آغاز سال جدید میلادی داد. میگیکوسکی در بیانیه‌ی خود اشاره کرده که این میزان فروش حتی برای سران این کمپانی نیز رضایت‌بخش بوده است و چنین موفقیتی برای پروژه‌ای که کار خود را از کیک استارتر آغاز کرده، عدد و رقم مناسبی به نظر می‌رسد.

1 - Inside


سران پبل ادعا کرده‌اند که تا چندی دیگر، نرم‌افزار و سیستم عامل منحصر به فرد خود را روانه‌ی بازار خواهند کرد تا کاربران پبل، بیش از پیش احساس خاص بودن را در گجت هوشمند خود داشته باشند. در حال حاضر اطلاعات چندانی از سیستم عامل مذکور در دسترس نیست؛ اما گفته می‌شود که ظاهر و طراحی نهایی آن شباهت بسیاری به محیط Android Wear گوگل خواهد داشت.
کد خبر: 210787

وب گردی

وب گردی