تهران-ایسکانیوز: مراسم بزرگداشت سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با حضور رئیس ، معاونین ، مدیران و کارکنان دانشگاه برگزار گردید .

در این مراسم دکتر اخباری، رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی ضمن تبریک به مناسبت ایام مبارک دهه فجر بیان کرد : پیروزی انقلاب اسلامی یک تحول و یک آغاز برای خدمت به جامعه بزرگ اسلام است .

وی در ادامه گفت : اساس کار این انقلاب در صلاحیت است . این انقلاب یک انقلاب مردمی است که از سال 1357 صلاحیت این انقلاب به رهبری حضرت امام خمینی (ره) به مردم ایران رسید و در حال حاضر مورد هجمه شرق و غرب و کشورهایی که به دنبال گرفتن این صلاحیت از ما هستند می باشیم و تا زمانیکه بخواهیم این صلاحیت را حفظ نماییم مورد غضبشان هستیم .

همچنین افزود : ماموریت اصلی ما در دانشگاه جامع علمی کاربردی مهارت آفرینی و تبدیل شدن به یک قطب کارآفرینی در کشور است .

رئیس دانشگاه تاکید کرد : به تنهایی نمی توانم برنامه های دانشگاه را پیش ببرم بلکه نیازمند تلاش و حمایت جدی و همه جانبه همه همکاران در کل کشور هستم تا بتوانیم اهداف عالی دانشگاه را محقق نماییم .

دکتر اخباری با اشاره به اینکه 60 درصد دانشگاه را خانمها تشکیل می دهند و توجه به اشتغال و زندگی خانوادگی را مهم دانست و گفت : باید شرایط کاری طوری بهبود یابد که وضعیت رفاه و معیشت همکاران مدنظر قرار گیرد .

همچنین وی گفت : از آنجا که فقط 10 درصد کارکنان به صورت رسمی هستند به جهت ایجاد امنیت شغلی به دنبال تبدیل وضعیت استخدامی سایر همکاران نیز هستیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همه همکاران خواستار ارتباط دوسویه جهت برطرف نمودن مشکلات برای توسعه برنامه های دانشگاه شد و گفت : دانشگاه همانند کشتی است که همکاری و تلاش همه افراد در آن می تواند آن را به ساحل آرام هدایت نماید و از تمامی همکاران در سراسر کشور می خواهم تا ایده ها و پیشنهادات و راهکارهای خود را جهت بهبود وضعیت به صورت مکتوب به ما اعلام نمایند تا بتوانیم دانشگاه را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
کد خبر: 212891

وب گردی

وب گردی