تهران - ایسکانیوز - افتتاحیه نمایشگاه هنرهای تجسمی « پیامبر مهربانی» از برنامه های هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر یکشنبه 19 بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایسکا نیوز، این نمایشگاه با برگزاری ورک شاپ 19 بهمن ماه در خانه هنرمندان ایران آغاز می شود.

در نمایشگاه پیامبر مهربانی، آثار تصویرسازی، مجسمه، نگارگری و نقاشی به نمایش گذاشته می شود و 24 اثر از 24 هنرمند ارائه می شود.

آثار مجسمه نادر قشقایی، قدرت الله عاقلی، مرضیه محجوبیان، کامبیز هورسان، نسرین زندی روان و محمد کردی، آثار نگارگری یوسف حسینی و مینا صدری، آثار نقاشی مرتضی اسدی و مرتضی افشاری و 14 اثر تصویرسازی از حسن عامه کن، سیدحسام الدین طباطبایی، لیدا طاهری، محمدحسین صلواتیان، عاطفه ملکی جو، پژمان رحیمی زاده، پیمان رحیمی زاده، نسیم خواجوی، مهدی صفایی نیا، میترا عبدالهی، منصوره محمدی، سیدمیثم موسوی و مرتضی یزدانی در این نمایشگاه حضور دارند.

همچنین ورک شاپ نقاشی گروهی با موضوع پیامبر مهربانی و اجرای پرفورمنس توسط کیوان کهریزی از برنامه های بخش پیامبر مهربانی هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر است و در این نمایشگاه از سایت کمپین هنرمندان تجسمی برای احترام به ساحت انبیای الهی و نفی خشونت و افراطی گری رونمایی می شود.

هفتمین جشنواره هنرهای تجسمی فجر با همكاري انجمن ها و نهادهاي هنري در رشته های نقاشی، خوشنویسی، نگارگری، مجسمه سازی، سفال، عکاسی، تصویرسازی، پوستر و کاریکاتور از 14 بهمن ماه آغاز شده است.

نمایشگاه بخش انقلاب و ایثار و شهادت نیز از برنامه های هفتمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر است که با 22 عکس انقلاب، 30 نقاشی انقلاب و 37 اثر نقاشی و تصویرگری با موضوع ایثار و شهادت در موزه هنرهای معاصر فلسطین برگزار شده است.

 
کد خبر: 213969

وب گردی

وب گردی