تهران-ایسکانیوز: حزب اتحاد ملت ایران در مهرماه سال جاری اعلام موجودیت و درخواست خود را برای کسب مجوز به وزارت کشور ارائه کرد اماهمچنان در انتظار نتیجه بررسی‌های کمیسیون ماده 10 احزاب به سر می برد.

با وجود مثبت بودن استعلامات اعضای حزب اتحاد ملت  هنوز کمیسیون ماده 10 احزاب نتیجه بررسی درخواست مجوز را اعلام نکرده است و انصاریان از اعضای موسس حزب به ایسکانیوز می‌گوید: اعضای حزب برای شروع اقدامات و فعالیت خود در چارچوب قانون ، منتظر  مجوز وزارت کشور هستند و امکان دارد در صورت تشکیل جلسه کمیسیون ماده 10 احزاب در  دوشنبه 20  بهمن هفته جاری استعلامات و درخواست مجوز  بررسی شود.

بنا بود تمام موارد صدور مجوز از جمله استعلامات واصل شده حزب اتحاد ملت ایران در نشست 6 بهمن کمیسیون ماده 10 احزاب مورد بررسی قرارگیرد و پیش ازاین ولی الله شجاع پوریان اعلام کرده که استعلامات اعضای هیات موسس حزب اتحاد ملت ایران از دستگاههای مربوطه مثبت بوده و حزب در فرآیند کسب مجوز با مشکلی رو به رو نیست.

همچنین انصاری از اعضای موسس حزب مذکور  اهداف و برنامه‌های حزب اتحاد ملت را  بعد از گرفتن مجوز از وزارت کشور و مشخص شدن در عمل عنوان کرده است .
کد خبر: 214886

وب گردی

وب گردی