تهران - ایسکانیوز: رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: دستگاه قضایی در مبارزه با مخلین نظم و امنیت عمومی، باندهای سرقت و آدم‌ربایی هیچگونه اغماضی ندارد و این افراد در اسرع وقت به اشد مجازات خواهند رسید.
به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز،  عباس پوریانی در بازدید از مجتمع بعثت، انقلاب اسلامی را از عنایت پروردگار در برقراری حکومت صالحان توصیف کرد و افزود: این انقلاب زمینه‌ساز تقویت امت اسلامی و بستری مناسب برای تشکیل امت واحده در جهان است که دشمنان از رویارویی با اقتدار و استقلال آن واهمه دارند.

او شهدا را اسوه و الگویی برای همه آزادیخواهان و عدالت‌خواهان دانست و بر شناخت بیشتر این عزیزان و عمل به وصایا و توصیه‌های ارزشمندشان تاکید کرد.

او پیروی از خط ولایت فقیه و رهبری را مهم‌ترین توصیه شهدا دانست و افزود: تا مدامی که در خط رهبری و ولایت حرکت کنیم این انقلاب از گزند تمامی توطئه‌ها مصون خواهد بود.

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در بخش دیگری از سخنان خود در جمع قضات و کارمندان مجتمع قضایی بعثت خاطرنشان کرد: امروز دستگاه قضایی با تمام توان خود علیرغم مشکلات عدیده در کمبود نیروی انسانی در عرصه برپایی عدالت و مبارزه با فساد در کشور از هیچ تلاشی دریغ نکرده است که امیدواریم مسئولین ذیربط بتوانند با راهکارهای مناسب در جهت تامین نیروی انسانی راه را برای خدمت شایسته به مردم شریف فراهم آورند.

پوریانی با بیان اینکه مجتمع بعثت به دلیل پرونده‌های خاص ارجاع شده از جایگاه ویژه‌ای در برقراری امنیت و نظم برخوردار است بر صدور آرای محکم و متقن در برخورد با این مجرمین تاکید کرد و افزود: دستگاه قضایی در مبارزه با مخلین نظم و امنیت عمومی و باندهای سرقت و آدم‌ربایی هیچگونه اغماضی ندارد و این افراد را در اسرع وقت به اشد مجازات خود خواهند رساند.

رییس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران تصریح کرد: ‌ فشار کاری مضاعف به همکاران قضایی و اداری به دلیل ورودی رو به رشد پرونده‌ها به شعب و کمبود نیروی انسانی کارآمد در شهر تهران از مهم‌ترین دغدغه‌های دادگستری استان در ارائه خدمت شایسته به مردم است و امیدواریم مسئولین ذیربط بتوانند نسبت به برطرف کردن این مشکل تصمیمات سازنده‌ای را اتخاذ کنند.

در حاشیه این بازدید پوریانی به همراه معاونین قضایی در یک ملاقات مردمی تقاضای ۴۰ نفر از مراجعه‌کنندگان را مورد رسیدگی قرار دادند.
کد خبر: 215417

وب گردی

وب گردی