حضور پرشور مردم از ساعات ابتدایی آغاز راهپیمایی/ نقاشی پرچم ایران بر صورت جوانان/ موشک های نمادین بر فراز آسمان تهران/ استقرار سفرا و کارداران مقیم تهران در جایگاه

 

تهران- ایسکانیوز: خبرنگاران ایسکانیوز مستقر  در مسیرهای یادگار امام‏‏،  دانشگاه شریف، حج الزیارت و میدان آزادی گزارش هایی از حواشی حضور پرشور مردم در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن سی و سومین سالگرد انقلاب ارائه می کنند:

- راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از ساعت 9 صبح امروز در تهران و همزمان در سراسر کشور آغاز شد. راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با حضور گسترده اقشار مختلف مردم از ساعت 9 صبح امروز چهارشنبه 22 بهمن 93 در تهران پایتخت ایران همگام با مردم سراسر کشور برگزار شد.

ghorfeh

پیش از آغاز رسمی مراسم مسیرهای دهگانه منتهی به میدان آزادی (میعادگاه همیشگی بیعت کنندگان با بنیان گذار انقلاب) مملو از تهرانی هایی بود که برای گرامیداشت سی و ششمین سالگرد جشن انقلاب به خیابان آمده بودند.

وقتی راهپیمایی از اتوبوس آغاز می شود

حضور راهپیمایان تهرانی در اتوبوس های منتهی به مسیر راهپیمایی و شعار مرگ بر آمریکا در این اتوبوس ها قابل توجه بود بویژه آنکه پیرمدری با شعار تا غارتگری هست بهار نیست توجه همه را به سمت خود جلب می کرد.

پلاکاردهایی با مضمون نقض همه تحریم شرط توافقات است‏‏ نه تحریم نه ذلت مذاکره با عزت / من انقلابی ام/ در دست راهپیمایان تهرانی به چشم می خورد.

بروشورهایی با محتوای نقد مذاکرات در بین راهپیمایان توزیع می شود.

22

موشک های نمادین بر فراز آسمان تهران

سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در 22 بهمن از ساعات ابتدایی امروز زودتر از موعد مقرر با حضور مردم آغاز شد که در این گزارش حاشیه هایی از این روز انقلابی را می خوانید.

از ساعت ابتدایی صبح مردم تهران به منظور حضور در مراسم جشن تولد سی و ششمین سال انقلاب اسلامی خود را به سمت مقرهای تعیین شده و به سمت میدان آزادی می کشانند.

آسمان تهران امروز به سه رنگ سبز، سفید و قرمز درآمده و تمامی اقشار حاضر در این مراسم با در دست داشتن پرچم ایران و تصاویری از مقام معظم رهبری و امام خمینی (ره) با شعارهای انقلابی خود این روز را در حال ابراز رضایت و خرسندی جشن می گیرند.

در اطراف میدان آزادی موشک های نمادین که به بادکنک های سفیدرنگ متصل است مشاهده می شود.

از ساعات ابتدایی صبح دانش آموزان مدارس دخترانه و پسرانه خود را به سمت جایگاه رسانده و شور و شعف انقلابی خود را از همان آغاز نشان می دهند و تصاویر خلق شده از سوی این نوجوانان مورد توجه و ویژه عکاسان خبری شده است.

حضور مهمانان خارجی در جایگاه سخنرانی رئیس جمهوری در جشن تولد انقلاب نیز قابل توجه است. سفرا و کاردارهای کشورهای مقیم تهران از ساعات ابتدایی آغاز مراسم در  میدان آزادی حاضر شده اند.

مراسم با سر دادن شعار الله اکبر‏، لااله الا الله، محمد رسول الله ، 22 بهمن نشانگر اسلام است. روز پیوند و میثاق با رهبر و امام است.  حزب فقط حزب علی رهبر فقط سید علی ، این همه لشکر آمده به عشق رهبر آمده... مرگ بر آمریکا... مرگ بر اسرائیل... مرگ بر انگلیس به صورت هماهنگ از سوی ملت یکصدا با احتزاز پرچم ایران آغاز شد.

پرچم 232 متری آمریکا توسط بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف مقابل در اصلی این دانشگاه  آتش کشیده شد.

پلاکاردهای حزب موتلفه اسلامی، جامعه اسلامی اصناف و بازار، سازمان بسیج مشاهده می شود.

محتوای پلاکارد جامعه اسلامی اصناف و بازار پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد. پلاکارد سازمان بسیج با محتوای ما صامدون و ما تا آخر ایستاده ایم و همچنین انقلاب ضعف نفت و خود کم فروشی ها را در ملت ما از بین برد و به جای آن اعتماد به نفس ملی را به ما داد محتوای پلاکارد جامعه اسلامی مهندسین بود.

پلاکاردهای وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دهه فجر آیینه ای است که خورشید در آن می درخشد.
دختران و پسران نوجوان و دیگر جوانان صورت ها، انگشتان خود را به سه رنگ سبز، سفید و قرمز رنگین کرده اند...

عکاسان خبری از تصاویر زیبای خلق شده استقبال ویژه ای میکنند. جوانان ایرانی در این روز ملی پیام خود را به دنیا با در دست داشتن و سر دادن شعار ها خواهان لغو کامل تحریم های بین المللی هستند. تا دقایقی دیگر مراسم یوم الله آغاز می شود.

در حالیکه بارش باران در آسمان آغاز شد مردم همچنان حاضر هستند و با لبخند رضایت با نگاه به آسمان شکرانه این روز ملی را به جای می آوردند.

بنرها و پلاکاردهایی با تصاویر سردار قاسم سلیمانی‎، مقام معظم رهبری در دستان ایرانیان است. سردار سلیمانی در پیامی خطاب به مردم اسرائیل که گفته بود در زمان مناسب جام خشم و عضب بر سر صهیونیست ها خالی خواهیم کرد که این پیام در دست مردم قرار دارد.
کد خبر: 217530

وب گردی

وب گردی