تهران-ایسکانیوز: مهلت ارسال آثار جهت شرکت در سومین دوره مسابقه داستان نویسی افسانه ها تا 30 بهمن تمدید شد.
به گزارش خبرنگار ادبیات ایسکانیوز،  بنابر استقبال برای شرکت در مسابقه و درخواست های مکرر مبنی بر تمدید زمان شرکت در مسابقه، تصمیم گرفته شد که مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن تمدید شود.
از تمامی کسانی که تاکنون در مسابقه شرکت نکردند و یا قصد ارسال آثار بیشتری در مسابقه دارند درخواست می شود در این مهلت ، آثار خودشان را ارسال کنند.

ss
این مسابقه در حوزه ادبیات گمانه زن است و ادبیات گمانه زن شامل آثاری در ژانرهای فانتزی، علمی تخیلی و وحشت است. طبق تعریف آکادمی فانتزی ایران اثری فانتزی است که در مضامین اصلی یکی از ویژگی های جادو، ماورا طبیعه، نبرد خیر و شر و موجودات جادویی را داشته باشد.
همچنین علمی‌تخیلی ژانری است که در آن به بررسی تأثیر نظرات علمی و پیشرفت علم و فن‌آوری در قالب داستان پرداخته شود و نیز وحشت، اثری است که تمرکز عمده‌‌ آن روی ایجاد نوعی هراس در خواننده یا مخاطب باشد. این قبیل داستان‌ها بخش قابل توجهی از ادبیات عامه را شکل می‌دهند. از عمده عناصر این ژانر می‌توان به ارواح و اشباح، ساحر، خون‌آشام و در نمونه‌های واقع‌گرایانه‌تر به ترس‌هایی با منشاء روان‌شناختی اشاره کرد.

علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی ( www.asfcontest.ir ) مراجعه کنند. امیرمهدی عاطفی‌نیا دبیر سومین دوره مسابقه داستان نویسی افسانه‌هاست.
کد خبر: 217553

وب گردی

وب گردی