ایسکانیوز: با نزدیک شدن به تاریخ عرضه‌ی ساعت هوشمند اپل و البته توفیق روزافزون ساعت‌های هوشمندی چون موتو 360، سران کمپانی‌های مطرح چینی نیز به فکر ورود به حوزه‌ی گجت‌های پوشیدنی افتاده‌اند. به همین منظور و در راستای دریافت سهم کوچکی از بازار، مدیران شیائومی و هوآوی در اقدامی هماهنگ، اقدام به معرفی ساعت‌های هوشمند ارزان قیمت خود کرده‌اند.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از تایمز؛ این ساعت‌های هوشمند در بازه‌ی قیمتی کمتر از 50 دلار در آمریکا (کمتر از 300 یوآن در چین) به دست کاربران خواهند رسید. تا به این لحظه چندین مدل اعم از «این‌واچ پی» (47 دلار)، ساعت هوشمند مخصوص کودکان «آباردین» (30 دلار) و البته دستبند/ساعت هوشمند نسل جدید شیائومی با نام «می‌بند» (12 دلار) به صورت رسمی معرفی شده‌اند.

3 Inside


دو تیم شیائومی و هوآوی معتقدند که بازار گجت‌های پوشیدنی و خصوصا ساعت‌های هوشمند به شدت رو به پیشرفت است و در صورت عدم دخالت کمپانی‌های ثالث، تمامی بخش‌های موجود در آن به دست اپل و گوگل خواهد افتاد. باید دید که سیاست نه‌چندان نوآورانه‌ی چشم بادامی‌ها در زمینه‌ی عرضه کالا ارزان قیمت، تا چه حد کار را برای ساعت‌های هوشمند اپل و گوگل سخت خواهد کرد.
کد خبر: 217931

وب گردی

وب گردی