ایسکانیوز: رئیس قوه قضاییه با صدور پیامی شهادت سلیم قنبری رئیس دادگستری شهرستان روانسر را تسلیت گفته و عنوان کرد: دشمنان بدانند با به شهادت رساندن این عزیزان عزم قضات در خدمت به نظام جزم تر و برخورد با مفسدین و اشرارقاطع تر خواهد بود.به گزارش اداره کل روابط عمومی قوه قضاییه، متن کامل پیام تسلیت رئیس قوه قضاییه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«انا لله و انا الیه راجعون»
خبر شهادت مظلومانه شهید سلیم قنبری رئیس دادگستری شجاع و متعهد شهرستان روانسر و مجروح شدن فرزند ایشان توسط شرور مسلح موجب تأثر گردید.
این شهید والامقام از خیل عظیم شهیدانی است که در راه عدالت جان خود را تقدیم کردند و حرکت مذبوحانه اشرار نشان از عمق کینه و عداوت دشمنان در مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی دارد.
دشمنان نظام اسلامی بدانند با به شهادت رساندن این عزیزان عزم قضات و مسئولین در خدمت به نظام جزم تر و برخورد با مفسدین و اشرارقاطع تر خواهد بود.
اینجانب شهادت مظلومانه ایشان را به حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، خانواده معظم این شهید و قضات و کارکنان دستگاه‌قضایی به ویژه استان کرمانشاه تسلیت عرض نموده، علو درجات آن شهید والامقام را از درگاه احدیت مسئلت دارم.
صادق آملی لاریجانی
رئیس قوه قضاییه
کد خبر: 218007

وب گردی

وب گردی