ایسکانیوز: محیط‌بان پناه‌گاه حیات وحش میانکاله هدف گلوله شکارچیان متخلف قرار گرفت.به گزارش پایگاه خبری دیده‌بان محیط زیست و حیات وحش ایران، حوالی ساعت 8 صبح دیروز (چهارشنبه 22 بهمن ماه) مهدی دادار محیط‌بان پناهگاه حیات وحش میانکاله حین گشت و کنترل در محدوده جزیره آشوراده با شکارچیان غیرمجاز درگیر شده هدف گلوله متخلفان قرار گرفت.

رضا احمدی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بهشهر در این باره گفت: شکارچیان متخلف با تعداد زیادی قایق پارویی و محیط‌بانان نیز به‌وسیله یک قایق موتوری در محدوده جزیره آشوراده با یکدیگر مواجه شده و زمانی که مأموران قصد برخورد قانونی با متخلفان را داشته‌اند یکی از شکارچیان با شلیک اسلحه شکاری یکی از محیط‌بانان را هدف گلوله قرار می‌دهد.

وی اظهار داشت: پس از این حادثه محیط‌بان مهدی دادار که از ناحیه هر دو پا مورد اصابت تعداد زیادی ساچمه قرار گرفته است به‌وسیله عوامل اورژانس به بیمارستان امام بهشهر منتقل شده و هم اکنون تحت درمان است.

پس از زخمی شدن محیط‌بان، شکارچیان متخلف نیز متواری شده‌اند که طی هماهنگی صورت گرفته با دادستان تلاش برای شناسایی و بازداشت عوامل تیراندازی آغاز شده است.
کد خبر: 218174

وب گردی

وب گردی