تهران –ایسکانیوز:برنامه کارگاه‌های آموزشی «دومین جشنواره آثار و تولیدات دانشجویی فرهنگ و هنر سراسر کشور» که در طول این جشنواره برگزار می‌شود، اعلام شد.
به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز ، از مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی واحد 26 تهران، پنج‌شنبه 23 بهمن ماه از ساعت 10 تا 11:30 دقیقه برگزار می‌شود. در این کارگاه درباره تاریخ معرق‌کاری و مسائل وابسته آموزش‌هایی ارائه می‌کند.
در همین روز، کارگاه دیگری با عنوان «فنون مذاکره و مهارت‌های ارتباطی موثر» با مدرسی «مازندرانی» از سوی واحد شماره 23 مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی برپا خواهد شد. این کارگاه که در حوزه ارتباطات است به معرفی و آموزش روش‌های تاثیرگذار بر شیوه ارتباط‌گیری می‌پردازد. کارگاه «فنون مذاکره و مهارت‌های ارتباطی موثر» از ساعت 14:30 تا 16 پنج‌شنبه 23 بهمن ماه اجرا می‌شود.
«عکاسی و بررسی حرفه‌ای منوی دوربین‌های دیجیتال» به همت واحد 47 مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی با مدرسی «حسنی» جمعه 24 بهمن ماه از ساعت 10 تا 11:30 دقیقه به منظور آشنایی علاقه‌مندان با عکاسی دیجیتال برگزار خواهد شد.
همچنین «جعفر بختیار» و «امیر بادامچی» جمعه 24 بهمن ماه از ساعت 14:30 تا 16 به علاقه‌مندان حوزه بازی‌سازی‌های رایانه‌ای آموزش می‌دهند. در این کارگاه که با عنوان «مبانی و مفاهیم بازی‌سازی رایانه‌ای برگزار می‌شود، مسائلی در حوزه چگونگی ساخت و شکل‌گیری بازی‌های رایانه‌ای شرح داده می‌شود.
«فیلمسازان و تدوین‌گران» عنوان کارگاهی است که «محسن محبوبی» از سوی واحد 46 مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی تهران برگزار می‌شود. این کارگاه شنبه 25 بهمن ماه از ساعت 10 تا 11:30 میربان علاقه‌مندان حوزه سینما است.
«رابطه صنعت توریسم و اقتصاد مقاومتی» کارگاهی است که «محمد بناییان سفید» از مدرسان واحد علمی ـ کاربردی واحد 33  شنبه 25 بهمن ماه از ساعت 14:30 تا 16 برگزار می‌کند. این کارگاه به منظور آشنایی علاقه‌مندان حوزه گردشگری با مسائل مربوط به اقتصاد و به ویژه اقتصاد مقاومتی است که رهبر انقلاب آن را نامگذاری کرده‌اند.
«حسن فرجی» از واحد شماره 11 مرکز آموزش عالی علمی ـ کاربردی به آموزش «نگارگری» خواهد پرداخت. این کارگاه از ساعت 10 تا 11:30 یکشنبه 26 بهمن ماه برای علاقه‌مندان به این حوزه اجرا خواهد شد.
آخرین کارگاه «دومین جشنواره آثار و تولیدات دانشجویی فرهنگ و هنر سراسر کشور» با عنوان «استفاده از جلوه‌های ویژه در تئاتر و سینما و تلویزیون» است که از سوی « اکبرزاده»، یکشنبه 26 بهمن ماه از ساعت 14:30 تا 16 برپا خواهد بود.
در دو روز نخست این جشنواره نیز کارگاه‌های «گرافیک» با مدرسی «بهرام کلهرنیا» از سوی واحد 47، سازشناسی به همت «رضا پارسا» از واحد 46 و «جواهرتراشی و سنگ‌های زینتی» با تدریس «صدری» برگزار شد.
«دومین جشنواره آثار و تولیدات دانشجویی فرهنگ و هنر سراسر کشور» از 20 بهمن ماه در تالار وحدت آغاز به کار کرده است و تا 26 بهمن ماه به کار خود ادامه خواهد داد. این جشنواره از 9 صبح تا 19 میزبان علاقه‌مندان است.
کد خبر: 218435

وب گردی

وب گردی