تهران- ایسکانیوز: با ادامه دور سوم مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، دو تیم ایرانی تراکتورسازی و فولاد، حریفان آسیایی‌شان را شناختند.

در ادامه دور سوم مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا سه شنبه شب القادسیه کویت و الاهلی عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر یک تیم الاهلی به پایان رسید.

در این دیدار که در ورزشگاه شاهزاده عبدالله الفیصل جده برگزار شد، ابتدا بدر المطوا در دقیقه 33 تیم مهمان را پیش انداخت و این برتری تا اوخر بازی ادامه داشت اما در فاصله 5 دقیقه به پایان بازی عمر الصوما از روی نقطه پنالتی گل تساوی نماینده عربستان را وارد دروازه القادسیه کرد تا بازی یک بر یک مساوی شده و کار به وقت‌های اضافه کشیده شود.

در وقت‌های اضافه نیز این تیم میزبان بود که در دقیقه 115 توسط العباس به گل دوم رسید و در نهایت این دیدار با برتری 2 بر یک نماینده عربستان به پایان رسید. به این ترتیب الاهلی عربستان به عنوان آخرین تیم راهی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا شده و هم‌گروه تراکتورسازی در گروه D این رقابت‌ها شد.

اما در مسابقه دیگر السد قطر و الوحده امارات مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این دیدار در پایان وقت قانونی 90 دقیقه به تساوی 3 بر 3 رسید. در ادامه و در وقت اضافه، خلفان ابراهیم برای السد و اسماعیل مطر برای الوحده گلزنی کردند و بازی به ضربات پنالتی کشید.

در نهایت این دیدار در ضربات پنالتی با نتیجه 5 بر 4 به سود السد به پایان رسید تا نماینده قطر حریف فولاد گروه سوم لیگ بر قهرمانان آسیا شود. بر اساس این گزارش القادسیه کویت حریف تراکتورسازی تبریز و السد قطر حریف فولاد خوزستان شدند.
کد خبر: 223372

وب گردی

وب گردی