ایسکانیوز: ال‌جی طی ماه‌های اخیر گجت‌های همراه بسیاری را معرفی کرده است؛ اما به نظر می‌رسد که نسل جدید ساعت‌های این شرکت با تمامی محصولات چند سال اخیر این کمپانی تفاوت داشته باشد.

ال‌جی هم‌چون ساعت‌های پیشین خود، در «اوربین واچ» (Urbane Watch) نیز از سیستم عامل همراه اندروید بهره جسته است. البته تفاوت اساسی این ساعت‌ها، در تقابل میان طراحی کلاسیک و سخت‌افزار مدرن آن نهفته شده.

2 Thumb


به گفته‌ی ال‌جی، این ساعت‌ها در ظاهر شباهتی غیر قابل انکار به ساعت‌های کلاسیک دارند؛ اما از نظر سخت‌افزاری با مشخصاتی نزدیک به مدل‌های موفق بازار در اختیار کاربران قرار می‌گیرند. گفته می‌شود که اوربین از صفحه نمایشگر 1.3 اینجی از نوع LED بهره خواهد برد و از پردازنده‌ی 400 هرتزی اسنپ‌دراگون به عنوان قلب تپنده‌ی خود استفاده می‌کند. علاوه بر این، حافظه‌ی داخلی این ساعت‌ها 4 گیگابایت و حافظه‌ی رَم در این مدل 512 مگابایت خواهد بود.

سران ال‌جی این وعده را داده‌اند تا طی ماه آینده و در جریان کنفرانس تلفن‌های هوشمند بارسلون اسپانیا، اطلاعات تکمیلی در رابطه با نسل جدید ساعت‌های هوشمند خود را در اختیار عموم علاقه‌مندان قرار دهند.

 
کد خبر: 224152

وب گردی

وب گردی