تهران-ایسکانیوز: دکتر رهنمای رودپشتی، معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاداسلامی گفت: در حوزه برنامه ریزی سه چالش اساسی چالش کنترل بودجه، چالش بودجه ریزی عملیاتی برنامه ششم دانشگاه و فرآیند شناسایی مشاغل مطرح بود.


معاون برنامه ریزی دانشگاه آزاداسلامی در خصوص کمیسیون برنامه ریزی  گفت: در کمیسیون دیروز 42 نفر از اعضا حضور داشتند، که دستورالعمل جامع ارزیابی عملکرد دانشگاه که ارزیابی عملکرد مدیران، واحدها، اساتید، رشته ها و سایر موارد را در بردارد مورد بررسی قرار گرفت.


دکتر رهنمای رودپشتی به شاخص های مورد توجه در بحث رتبه بندی اشاره کرد و افزود: علاوه بر شاخص های درونی و خارجی که در بحث رتبه بندی مورد توجه قرار خواهد گرفت، شاخص های هیات امنا و هیات رئیسه ملاک اصلی ما است. همچنین به منظور ایجاد توان رقابت پذیری دانشگاه با سایر دانشگاه ها باید شاخص های وزارت علوم و وزارت بهداشت نیز مورد توجه قرار گیرد.


وی با بیان اینکه دانشگاه رویکرد بین الملل نیز دارد گفت: از دیگر رویکردهای دانشگاه‌ آزاداسلامی رویکرد بین المللی آن است که به منظور رسیدن به آن باید شاخص های بین المللی نیز مورد توجه قرار گیرد.


معاون برنامه ریزی دانشگاه در پایان خاطرنشان کرد: در کمیسیون برنامه ریزی دستورالعمل جامع ارزیابی مورد بررسی قرار گرفته و اصلاحات آن انجام شد که پس از تایید هیات رئیسه در اختیار واحدها قرار خواهد گرفت.

کد خبر: 224803

وب گردی

وب گردی