تهران –ایسکانسوز:علوی فاضل با اعلام این که اسامی دعوت شدگان به مصاحبه دكتری پژوهش محور امروز اعلام می شود گفت: تمامی متقاضیانی كه برای دكتری پژوهش محور ثبت نام كرده اند، می توانند امروز ساعت 14 با مراجعه به سایت www.azmoon.net از وضعیت خود مطلع شوند.

علوی فاضل با بیان اینكه روند بررسی پرونده های متقاضیان پژوهش محور زمان بر است،اظهار داشت: پرونده متقاضیان با توجه به حد نصاب های معدل و ضرایب تعیین شده بر اساس رشته انتخابی داوطلبان بررسی شده و حائزین شرایط اولیه امروز اعلام خواهند شد.

وی در خصوص زمان مصاحبه دعوت شدگان افزود: متقاضیان حائز شرایط از امروز می توانند با مراجعه به سایت www.azmoon.net از نحوه مصاحبه خود مطلع شوند. زمان و محل مصاحبه داوطلبان رشته های مختلف از طریق همین سامانه و به تدریج اعلام خواهد شد.

معاونت سنجش و پذیرش در خصوص مدارك لازم برای روز مصاحبه نیزگفت: دعوت شدگان به مصاحبه باید فرم پیشنهادی طرح تحقیقاتی كه زمان ثبت نام ارسال كرده اند به ضمیمه پروپوزال طرح تحقیقاتی، اصل مدرك كارشناسی و كارشناسی ارشد و كلیه سوابق و تولیدات علمی و پایان نامه كارشناسی ارشد و ریز نمرات خود را به همراه داشته باشند.

وی تأكید كرد: حضور استاد راهنما با تصویر حكم كارگزینی خود در جلسه مصاحبه ضروری است و در صورت عدم حضور استاد راهنما در جلسه مصاحبه، مصاحبه متقاضی كم لن یكن تلقی شده و هیچ مسئولیتی متوجه دانشگاه نیست. علوی فاضل در پایان گفت: نتیجه نهایی پذیرش دوره دكتری پژوهش محور پس از انجام مصاحبه علمی از طریق همین سامانه اعلام خواهد شد.

 
کد خبر: 225617

وب گردی

وب گردی