تهران - ایسکانیوز: صحبت‌های ضد و نقیض نژادفلاح درباره آینده نیمکت پرسپولیس، وضعیت این تیم را بی‌ثبات‌تر از همیشه کرده است.

قائم مقام پرسپولیس به جای اخراج یا ابقای درخشان روی نیمکت این تیم، هر بازی مجوز حضور مربی تیمش را تمدید می‌کند. قرار بود بازی پرسپولیس و صبا، تعیین کننده سرنوشت درخشان باشد اما پس از تساوی دو تیم نژادفلاح بازی با لخویا را به عنوان امتحان نهایی درخشان تعیین کرد.

وضعیت بی‌ثبات پرسپولیس، باعث شده رسانه‌های مختلف گمانه‌زنی‌های متناقضی داشته باشند و هر کدام گزینه مورد نظر خودشان را به عنوان سرمربی آینده پرسپولیس معرفی کنند. امروز روزنامه گل، خبر از حضور همزمان قطبی و باقری در پرسپولیس داد و روزنامه 90 در خبری عجیب مصطفی دنیزلی را گزینه اصلی باشگاه دانست. ایران ورزشی هم دیروز نوشته بود برانکو در یک قدمی نیمکت پرسپولیس قرار دارد و به زودی وارد تهران می‌شود. خبرورزشی هم ترجیح داده بعد از چند روز مانور روی درخشان، قطبی و برانکو، حضور کریمی و مهدوی‌کیا به عنوان کمک مربی را سوژه امروزش کند.

در نظرسنجی‌های مردمی فعلا برانکو یبشترین مقبولیت را بین طرفداران پرسپولیس دارد. بر اساس نظرسنجی ایسکانیوز، در 24 ساعت گذشته بیشتر از نصف آرای طرفداران پرسپولیس به برانکو رسیده است و آن‌ها سرمربی سابق تیم ملی را بهترین گزینه برای نیمکت تیم‌شان می‌دانند. افشین قطبی با 33 درصد دوم است و حمید درخشان با 16 درصد کمترین رای را بین سه گزینه فعلی نیمکت پرسپولیس دارد. شما هم تا پایان امروز فرصت دارید در این نظرسنجی شرکت کنید و بگویید فکر می کنید کدامیک از این 3 مرد می توانند پرسپولیس را امسال به ساحل خوشبختی نزدیک کنند.

در زمینه افتخارات هم درخشان و قطبی مجموعا یک قهرمانی لیگ در کارنامه‌شان دارند اما برانکو در لیگ کرواسی و چین به قهرمانی رسیده و تیم ملی ایران را به جام جهانی 2006 رسانده است.

برانکو و قطبی، توافق‌شان با پرسپولیس را تایید کرده‌اند اما موضوع دنیزلی هنوز در حد شایعه است و هیچکدام از دو طرف حرفی از مذاکره نزده‌اند.
کد خبر: 226359

وب گردی

وب گردی