تهران-ایسکانیوز: علوی فاضل، معاون سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اسلامی، از آغاز ثبت نام دو آزمون آیلتس آکادمیک و جنرال در دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد. 

علوی فاضل تصریح کرد: ثبت نام آزمون آیلتس در دو ماژول آکادمیک و جنرال از امروز يكشنبه سوم اسفند ماه آغاز شده است و متقاضیان برای ثبت نام خود می توانند بصورت آنلاین روی وب سایت ielts.iauset.com اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: این آزمون  روز شنبه 29 فروردين ماه سال 94 در شهرهای همدان و اصفهان برگزار خواهد شد و نتایج این آزمون در روز شنبه 12 ارديبهشت ماه از طریق results.ielts.org اعلام می شود.

معاونت سنجش و پذیرش افزود: همچنین این آزمون روز 10 ارديبهشت ماه سال 94 در شهرهاي رشت، شيراز و كرمانشاه نیز برگزار خواهد شد و نتایج آندر روز چهارشنبه 23 ارديبهشت ماه از طریق سامانه اعلام می شود.

 

وی تأكيد کرد: درخصوص انصراف و انتقال زمان آزمونها و تغيير ماژول از آكادميك به جنرال و بالعكس پس از ثبت نام قطعي تنها پيش از بازه زماني 35 روز مانده به تاريخ كتبي امكان پذير است.

ویعلوی فاضل در پایان گفت: متقاضیان محترم برای هرگونه سوال یا ابهامی با شماره تماس های 66348862- 66348856 دفتر مرکزی آیلتس تماس حاصل کنند.
کد خبر: 226878

وب گردی

وب گردی